کد خبر : 61520
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
-

استقرار ۱۲ پایگاه توزیع نهال در منطقه۲

استقرار ۱۲ پایگاه توزیع نهال در منطقه۲
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: همزمان با اجرای طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان، ۱۲ پایگاه توزیع نهال در بوستان‌های منطقه مستقر هستند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، طرح فراگیر توزیع وکاشت نهال در باغچه منازل شهروندان و همچنین کاشت نهال در حاشیه معابر و بدنه بزرگراه‌ها در قالب طرح نهضت درختکاری در سطح محلات در حال اجرا است.

وی افزود: شهروندان می تواننداز طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ و مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، محل سکونت خود را اعلام و پس از انجام بررسی های لازم نسبت به اعزام کارشناس و کاشت نهال مناسب در منازل اقدام می شود.

وی در ادامه به استقرار ۱۲ پایگاه توزیع نهال اشاره کرد و افزود: پایگاه های توزیع نهال در بوستان‌های شقایق،اشرفی اصفهانی، ستارخان، نارون، ورزش، جوانه، آزادی، بازیافت، خوارزم، کودک، سپهر و گلپاد آماده اهدا نهال به شهروندان است.

کریمی پور گفت: همه گیاهان از انواع سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران تامین شده و کارشناسان فضای سبز با استقرار در پایگاه های توزیع نهال، آموزش های لازم درخصوص نگهداری و رسیدگی مناسب تر نهال های تازه کاشت به شهروندان ارائه می کنند.
وی افزود: این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن انجام می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.