کد خبر : 47971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۴۳
-

استقبال روزنامه‌های قطر از پیشنهاد تیم شجاع خلیل‌زاده به کی‌روش

استقبال روزنامه‌های قطر از پیشنهاد تیم شجاع خلیل‌زاده به کی‌روش
روزنامه‌های قطر خبر مذاکره باشگاه الریان با کارلوس کی‌روش را منتشر و از حضور سرمربی سابق تیم ملی ایران در لیگ ستارگان استقبال کردند.

به گزارش سورپرس؛ روز گذشته بود که خبرنگار شاغل در رسانه‌های پرتغال جزئیاتی از مذاکره کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم‌های ملی ایران و کلمبیا را با باشگاه الریان قطر منتشر و تاکید کرد مذاکره طرفین به خوبی پیش می‌رود.

خبر احتمال حضور کی روش در تیم الریان در رسانه‌های قطر بازتاب یافته است.

روزنامه «الشرق» صرفاً به انتشار خبر کوتاهی درباره مذاکره کی روش با الریان به نقل از روزنامه «ابولا» پرتغال پرداخت و چیزی بیشتر از آن‌را منتشر نکرده است.

روزنامه «الرایه» کارلوس کی روش را یکی از مربیان برجسته پرتغال دانست و تاکید کرد اگر الریان با این مربی قرارداد ببندد دستاورد بزرگی برای این باشگاه قطری خواهد بود.

روزنامه «الوطن» نسبت به دو روزنامه دیگر، بیشتر به مذاکره الریان و کی روش پرداخته است. الوطن در خبری با عنوان «کی روش در رادار الریان» به ذکر سوابق کاری کی روش پرداخته و در پایان نوشته است: «اگر کی روش هدایت تیم الریان را بر عهده بگیرد با توجه به تجاربی که در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین دارد بدون شک می‌تواند چیزهای زیادی به الریان اضافه کند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.