کد خبر : 23263
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
-

استانهای کرمان، یزد، اصفهان و فارس زیر باران رفتند

استانهای کرمان، یزد، اصفهان و فارس زیر باران رفتند
کارشناس هواشناسی درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های کرمان، شرق فارس، جنوب اصفهان، جنوب یزد و شمال هرمزگان هشدار داد.

به گزارش سورپرس، محمد اصغری، کارشناس هواشناسی در مصاحبه ای خبری گفت: بارش‌ها در بخش‌های شمالی استان سیستان و بلوچستان امروز ضعیف‌تر است، اما شاهد رگبار و صاعقه و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.
وی از عشایر کوچ رو خواست تا ۲۴ ساعت آینده از هرگونه رفت و آمدی خودداری کنند.
اصغری گفت: سواحل دریای خزر با شدت باد‌های جنوبی مواجه خواهد بود که پیش بینی می‌کنیم امروز و فردا و حتی شنبه حداکثر دما در مناطقی از شرق استان مازندران به ۴۰ درجه هم برسد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در بخش‌هایی از غرب اصفهان، استان مرکزی و قسمت مرتفع در قم شرایط برای بارش‌های خفیف مهیاست.

اصغری افزود: از عصر شنبه شاهد ریزش هوای خنک خواهیم بود و در شمال غرب با توجه به تغییر توده هوا هموطنانمان در آذربایجان شرقی و غربی در دو روز آینده و تا اواسط هفته آینده توقع تندباد‌های لحظه‌ای را داشته باشند.
وی گفت: در همین ارتباط شاهد کاهش دما در سواحل دریای خزر و اردبیل خواهیم بود و این وضع تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای تهران گفت: این افزایش دما در روز عید فطر به حداکثر می‌رسد و ۳۵ درجه خواهد بود.
وی گفت: آب‌های دریای خزر از عصر شنبه مواج خواهد بود و ارتفاع موج در مناطق فراساحلی به دو متر می‌رسد و این شرایط تا دوشنبه قابل پیش بینی است.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.