کد خبر : 95479
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

استاندار لرستان پیگیر افزایش اعتبارات ملی و استانی شد

استاندار لرستان پیگیر افزایش اعتبارات ملی و استانی شد
زیویار استاندار لرستان با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر تخصیص اعتبارات ملی و استانی بیشتر برای استان لرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر فرهاد زیویار با معاون مجلس، حقوقی و امور استانهای سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار لرستان در خصوص این دیدار گفت: تخصیص اعتبارات ملی و استانی نیازمند پیگیری های مداوم از طریق مسئولین مرتبط در مرکز است که نشست امروز در این راستا برگزار شد.

زیویار اظهار داشت: علاوه بر پیگیری اعتبارات ملی، موضوع ضرورت افزایش تخصیص اعتبارات استانی نیز از موارد مطرح شده در دیدار با دکتر صالح بود که در این زمینه اطلاعات مورد نیاز در قالب گزارش ارائه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: افزایش پایه اعتبارات هزینه ای استان و تأمین کسری بودجه سال ۱۴۰۰ مهمترین محور گفتگوهای امروز با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور بود که تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.

استاندار لرستان افزود: در پایان این دیدار دکتر صالح برای تامین خواسته های استان قول مساعد داد و در رابطه با تأمین اعتبارات لرستان دستورات مقتضی صادر شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.