کد خبر : 2124
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱:۱۶
-

زمان قطعی سفر رئیس جمهور به ایلام اعلام می شود

زمان قطعی سفر رئیس جمهور به  ایلام اعلام می شود

استاندار ایلام گفت: هفته گذشته از طرف دفتر ریاست جمهوری از ما خواسته شد مقدمات سفر رییس جمهور به استان را فراهم کنیم اما تاریخ دقیق آن اعلام نشد در صورت قطعی شدن، اطلاع رسانی میشود.

به گزارش سورپرس، استاندار ایلام گفت: هفته گذشته از طرف دفتر ریاست جمهوری از ما خواسته شد مقدمات سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به استان را فراهم کنیم اما تاریخ دقیق آن اعلام نشد که در صورت قطعی شدن، اطلاع رسانی می‌شود.

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی شهر ایلام در جمع خبرنگاران افزود: رئیس جمهوری حدود یک سال است قصد سفر به این استان دارد اما هر بار به دلایلی این سفر به تاخیر می‌افتد.

استاندار ایلام همچنین گفت: در اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد و خواسته‌های مردم باید با آغوش باز مورد بررسی قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: به مدیران استانی از روز اول ورود به ایلام تاکید کردم در اتاق خود را به روی مردم باز نگه دارند و دست‌کم هفته ای یک روز با مردم چهره به چهره ملاقات کنند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی مدیران در برابر مطالبات مردم ضروری است، افزود: علاوه بر این، تمام مدیران ملزم هستند هر سه ماه یکبار میز خدمت را در محل نماز جمعه برپا کنند و خودم را موظف می دانم در اجرای این طرح شرکت کنم.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه امروز نیز به مناسبت هفته بسیج، میز خدمت با هدف خدمت به مردم در سراسر استان برپا شده است، یادآور شد: بیشتر مدیران در پاسخگویی به مردم حضور داشتند و دستورات لازم هم داده شد.

وی تاکید کرد: مدیران در صورت امکان باید مشکلات را رفع کنند اما اگر خواسته ای خلاف قانون باشد باید متذکر شوند این مشکل با توجه به چه بند و ماده ای خلاف است تا متقاضی نیز متقاعد شود.

استاندار ایلام افزود: چنانچه بررسی مشکلی جزو اختیارات مدیر نیست باید به مقامات بالاتر جهت رسیدگی ارجاع شود و هر اقدامی که در این زمینه صورت می گیرد به اطلاع متقاضی رسانده شود.

میز خدمت دستگاه های اجرایی امروز همچنین در شهرستان های ۱۰ گانه استان با حضور فرمانداران و مدیران ادارات و در مرکز استان نیز با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مصلی شهر ایلام برگزار شد

انتهای پیام/ ۲۳۴

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.