کد خبر : 29250
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
-

به مناسبت هفته بهزیستی

از هشتاد و شش واحد مسکونی برای معلولین در استان گیلان بهره برداری شد

از هشتاد و شش واحد مسکونی برای معلولین در استان گیلان بهره برداری شد
۸۶ واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان امروز "یکشنبه" در دومین روز از هفته بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان بهره برداری شد.

به گزارش سورپرس، مدیرکل بهزیستی گیلان روز یکشنبه درباره افتتاح این واحدهای مسکونی به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه مسکن مددجویان که امروز در کشور بهره برداری شد، ۸۶ واحد مربوط به گیلان است که ۱۶ واحد مسکونی ویژه خانواده های ۲ معلول یا بیشتر و بقیه برای سایر مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش این مجموعه است.

دکتر حسین نحوی نژاد افزود: برای ۸۶ واحد مسکونی در مجموع هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی و ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به بهره برداری ۴۲۲ واحد مسکونی در سال گذشته خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۱۱ واحد مسکونی به خانواده های دارای ۲ معلول یا بیشتر تحویل داده شد.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی است،  شعار امسال این هفته “شفافیت، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده “نام گرفته است.

بر اساس آخرین آمار؛  ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.