کد خبر : 47927
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
-

رئیس شورای راهبردی کانون ورزشکاران:

از ظرفیت‌های مدیریتی نخبگان ورزش کشور استفاده می‌کنیم

از ظرفیت‌های مدیریتی نخبگان ورزش کشور استفاده می‌کنیم
رئیس شورای راهبردی کانون ورزشکاران کشور گفت: مهمترین هدف شورا ایجاد انسجام، استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی و اندیشه‌ای نخبگان ورزش کشور است.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، عبدالرضا ساور در نشست اعضای شورای راهبردی کانون ورزشکاران کشور که با حضور عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان برگزار شد با تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های فعالیت شورای راهبردی پرداخت و اظهار کرد: در این نشست وضعیت فعلی مدیریت ورزش و جوانان کشور، آسیب‌شناسی از شرایط موجود و تبیین راهکارهای برون رفت از مشکلات فرا رو بررسی می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان ورزش کشور، انسجام و شناسایی ظرفیت‌های مدیریتی و ورزشی از جمله مهمترین اهداف راهبردی این شورا به شمار می‌روند.

رئیس شورای راهبردی کانون ورزشکاران کشور با بیان اینکه هدایت فکری و اندیشه‌ای از ظرفیت‌های بالای اجتماعی و فرهنگی جامعه ورزش برای تقویت برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه ورزش کشور از دیگر اولویت‌ها محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: در همه این موارد، برنامه‌ها و نظرات جمع مورد بررسی قرار گرفته و بهترین راهبرد اتخاذ خواهد شد.

 

ارتقاء بصیرت سیاسی جامعه مهمترین راهبرد تشکل‌های اجتماعی است

همچنین در  ادامه این نشست  محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان گفت: روشنگری، همراه کردن مردم، ارتقاء سطح شعور سیاسی جامعه و آگاه‌سازی برای حضور موثر و بموقع در صحنه‌ها از مهمترین راهبردهای اجتماعی تشکل‌های اجتماعی است.

وی  در نشست اعضای شورای راهبردی کانون ورزشکاران کشور با تاکید بر ضرورت ایجاد انسجام و راهبری اجتماعی به قابلیت های زندگی اجتماعی در جهان اظهار کرد: شریف‌ترین و متعالی ترین وجه اجتماعی بودن در موضوع “عدالت اجتماعی” که مبنای اجتماعی دارد محقق می‌شود.

وی افزود: عدالت اجتماعی به عدل محض و منسجم جهان وجود ذی جود مولی متقیان علی علیه السلام می‌رسد؛ پذیرش جامعه در مسئله عدالت‌محوری و ارتباط آن با سیره مولی متقیان علی علیه السلام به ماهیت اجرای عدالت محض مرتبط می‌شود چرا که زیباترین و عالی‌ترین عبارت عدل توسط ایشان اقامه شده است.

وزیر پیشین ورزش و جوانان در بخش دیگر از سخنان خود به ویژگی‌های سلامت و عدالت سیره رهبری معظم انقلاب که شمولیت و شهره جهانی دارد پرداخت و گفت: وقتی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌اندیشیم، در می‌یابیم که نباید از دشمن، جز دشمنی انتظار داشت.

وی ادامه داد: باید ملت قدرتمندی داشه باشیم و مقاومت و قوی شدن در برابر دسیسه‌های دشمنان در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی را جزو ضروری‌ترین محورهای فعالیت فردی و اجتماعی خود قلمداد کنیم.

عباسی به ضرورت روشنگری جامعه و همراه کردن مردم با نظام مقدس و انسجام نیروهای همراه به عنوان مهمترین راهبرد تشکل‌های اجتماعی در شرایط فعلی کشور اشاره و ابراز کرد: ارتقاء درک و شعور سیاسی جامعه برای تعیین سرنوشت و نقش تاثیرگذار نیروهای مرجع چون قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و جامعه هنری برای حضور به موقع در صحنه‌ها و آگاهی‌بخشی و روشنگری، از دیگر اولویت‌ها به شمار می‌روند.

گفتنی است عبدالرسول جوادی بالا جاده جانشین شورای راهبردی ورزشکاران کشور هم در این نشست به تبیین برنامه‌ها و ضرورت انسجام نیروها و ایجاد ساختاری و تشکیلاتی منسجم در جامعه ورزشی کل کشور پرداخت.

انتهای پیام/ ۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.