کد خبر : 60358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
-

“از سرنوشت۴” پاییز ۱۴۰۰ روانه آنتن می‌شود

“از سرنوشت۴” پاییز ۱۴۰۰ روانه آنتن می‌شود
تهیه‌کننده سریال "از سرنوشت" با اشاره به شروع تولید فصل چهارم و استفاده از بازیگران جدید، بر برنامه‌ریزی تا ساخت فصل ششم این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد.

به گزارش سورپرس، کارگردان و تهیه‌کننده سریال “از سرنوشت” این روزها در مراحل پیش‌تولید قرار دارند و مقدمات کار را برای تولید فراهم می‌کنند. به تعبیر اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی، بازیگران جوان و قدیمی این سریال مثل گذشته همه در سریال حضور دارند و بازیگران جدیدی اضافه می‌شوند که این روزها در حال مذاکره‌اند.

او  گفت: هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که این بازیگران جدید نام‌آور باشند یا جوان؛ چون تجربه نشان داد که گروه جوان چقدر می‌تواند مستعد و متنوع و دلچسب مخاطب را پای تلویزیون بنشاند. همان اتفاقی که برای فصل سوم “از سرنوشت” افتاد و مردم خواستند که این سریال ادامه پیدا کند.

تحویلیان درباره زمان شروع تولید سریال، گفت: ان‌شاءالله ۱۵ یا ۲۰ اسفندماه در تهران کار کلید می‌خورد. برای ۳۰ قسمت، ۶ ماه زمان تصویربرداری پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوانیم کار را برای پخش فصل پاییز ۱۴۰۰ آماده کنیم.

این تهیه‌کننده درباره قصه فصل چهارم، تأکید کرد: ادامه زندگی سهراب و هاشم را خواهیم داشت که حدود ۲ سال از قصه فصل قبل می‌گذرد. آنچه به عنوان دغدغه جوانان مطرح می‌شود محور اصلی سریال “از سرنوشت۴” خواهد بود. خودباوری، تعامل و اعتماد به جوانان از جمله سرفصل‌های اصلی است و موضوع‌ها و دغدغه‌های جوانانه‌ای که امیدوارم خیلی خوب به آن‌ها پرداخته شود تا برای جوانان این مرز و بوم، راهگشا و دلچسب باشد.

او همچنین درباره ساخت این مجموعه تلویزیونی در فصل‌های دیگر، افزود: امیدوارم آن‌قدر گام‌هایمان را درست برداریم که با رضایتِ مردم بتوانیم قصه “از سرنوشت” را تا فصل ششم پیش ببریم. همان وعده‌ای که پیش از آن هم به مخاطبین‌مان داده بودیم.

پیش از این مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما هم گفته بود: تولید فصل چهارم “از سرنوشت” تا اواخر سال ۱۳۹۹ آغاز می‌شود، برای ۱۴۰۰ روی آنتن می‌رود. همچنین برای فصل پنجم و ششم “از سرنوشت” هم برنامه‌ریزی شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.