کد خبر : 112596
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
-

معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران عنوان کرد:

ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی

ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بانک ها نباید صرفا محصول محور باشند، گفت: نگاه مشتری محوری همواره در بانک ملی ایران وجود داشته و تشکیل گروه مالی در این بانک می تواند خدمات مالی و بانکی یکپارچه ای را به مشتریان ارایه کند.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد شیریجیان با بیان اینکه طی سال های گذشته بحث زنجیره تامین مالی مغفول واقع شده بود، افزود: با توجه به تشکیل بانکداری جامع و نگاه مشتری محوری در خدمات بانکی، تشکیل گروه مالی در بانک می تواند یکی از حلقه های تکمیل کننده باشد.

وی تصریح کرد: کارگزاری بانک یکی از گروه هایی است که باید گروه مالی را تقویت کند و در همین راستا باید فعالیت این کارگزاری تا حد امکان گسترده تر شود.

شیریجیان با تاکید بر اینکه راه اندازی شرکت تامین سرمایه و ورود به صنعت بیمه از دیگر حلقه های مفقوده در بانک ملی ایران هستند، ادامه داد: امید می رود بانک به سمت و سویی حرکت کند که بتواند تامین مالی نظام تولید کشور را از طریق بازار سرمایه انجام دهد.

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خاطر نشان کرد: همچنین باید بتوانیم با توجه به گستردگی و جامعیتی که بانک ملی ایران دارد، در حوزه بانکداری و سرمایه گذاری نیز از طریق گروه مالی فعال شویم.

انتهای پیام/۳۳۳

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.