کد خبر : 49178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

ادمین صفحه غیراخلاقی اینستاگرام با ۷۰۰۰ فالوور بازداشت شد

ادمین صفحه غیراخلاقی اینستاگرام با ۷۰۰۰ فالوور بازداشت شد
گرداننده یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به انتشار تصاویر و فیلمهای غیراخلاقی می‌کرد، بازداشت شد.

به گزارش سورپرس؛ کارشناسان پلیس فتا در راستای مقابله با عاملان انتشار محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی در شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای با بیش از ۷ هزار دنبال‌کننده را که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و فیلمهای غیراخلاقی می‌کرد در اینستاگرام مشاهده کرده و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و در بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با وعده‌های واهی قصد به فساد کشاندن و اغفال جوانان و نوجوانان را دارد.
در گام بعدی مأموران پلیس فتا، متهم را که یک خانم جوان بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل شخصی‌اش در حاشیه تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

مجرم پس از دستگیری در ابتدا سعی در گمراه کردن پلیس داشت اما حین مواجه شدن با مستندات، صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و هدف و انگیزه‌ خود از این کار را جذب دنبال‌کننده و کسب درآمد از این طریق اعلام کرد که در نهایت وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه وجود صفحات غیراخلاقی یکی از معضلات اصلی در شبکه‌های اجتماعی است که سلامت روانی خانواده‌ها را تهدید می‌کند به والدین توصیه کرد بر شیوه استفاده فرزندان خود از فضای مجازی نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را از طریق ۱۱۰ یا ‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.