کد خبر : 119717
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
-

ادعاهای جنجالی علیه مهران رجبی توسط دو بازیگر

ادعاهای جنجالی علیه مهران رجبی توسط دو بازیگر
اخیرا شایعاتی از مهران رجبی به گوش می‌رسد که خانم بازیگر با انتشار یک استوری این شایعات را تایید کرد.

به گزارش سورپرس، مهران رجبی به واسطه موضع متفاوتی که نسبت به برخی دیگر بازیگران داشته در روزهای اخیر بسیار خبرساز بوده، خودش گفته که تماس‌های زیادی داشته که البته محترمانه نبوده.

او روزی از همین روزها مقابل دوربین نشست و اعتراضات را محکوم کرد و البته همزمان در پروژه‌های صداوسیما حضور پررنگی دارد. همه‌ی این مسائل باعث شده که روزگار ناظم بچه‌های مدرسه همت، خیلی بر وفق مراد نباشد. این مطلب مروری‌ست بر برخی حواشی روزهای اخیر حول مهران رجبی.

دو بازیگر علیه مهران رجبی ادعاهای جنجالی مطرح کردند.

در نقش خیرخواه و خوش صحبت!

مهران رجبی بازیگر بانمکی‌ست، گر چه شروع بازیگری‌اش با آن چهره سنگی و تلخ ناظم بچه‌های مدرسه همت بود، اما او شدیدا دوست داشتنی است. چهره گرمی دارد و نقش کهن الگوی خیرخواه و بزرگ جمع و یا همان حکیم فرزانه به میزان زیادی روی او می‌نشیند.

مثلا به کاراکترش در دردسرهای عظیم دقت کنید، همیشه خیر جمع را می‌خواست، معتمد همه بود، حرف همه را می‌شنید، حکم قطعی نمی‌داد و آدمی بود که خیر امور را در تعادل و وسط ایستادن می‌دید.

مهران رجبی را البته با آن نقش رندانه‌اش در مارمولک هم به یاد می‌آوریم، کاندیدای فرصت‌طلب و سودجو با آن ژست‌های زاهدانه و درویش‌مسلک که مثلا به مال دنیا نه گفته بود و دردمند مردم بود!

حضور در اعیاد مذهبی

او البته قابلیت‌های دیگری هم دارد، از آن بازیگرهای خوش‌نشین جنگ‌های تلویزیونی‌ست در اعیاد مذهبی و ملی تنور برنامه‌های تلویزیون را گرم می‌کند، ظاهرا راحت دعوت‌ها را می‌پذیرد و وقتی هم که هست، نه حاشیه خطرناکی تولید می‌کند و نه البته حضور سردی دارد.

خوش بیان است و شیرین خاطره تعریف می‌کند، بماند که کلا میمیک صورتش هم جلوه‌ای از صمیمیت دارد، آن بینیِ دچار اعوجاج و پیشانی بلندش و… او را در دسترس و معمولی نشان می‌دهد.

عمده کاربرانی که مواضع رجبی را نقد می‌کنند، احتمالا متعلق به آن دسته‌ای هستند که در میان شعارهایشان چیزهایی مثل «آزادی بیان» یا «زنده باد مخالف من» زیاد دیده می‌شود.

خب مهران رجبی در تقابل با جریان عمومی اظهارنظرهای سلبریتی‌ها، نظری می‌دهد که مصداق آزمون عملیِ «زنده باد مخالف من» است، چه ایرادی دارد که نظرش بدون طعن و کنایه و عتاب تحمل شود؟

رجبی معلم و رجبی بازیگر

در ادامه‌ی این گزارش آمده: ضمنا، مگر قرار است تمام انسان‌های مشهور مرجع فکری یک جامعه باشند؟ رجبی روزگاری معلمی می‌کرده و آن‌طور که خودش گفته بر حسب یک اتفاق پایش به عرصه بازیگری باز شده، کارش گرفته و حالا اصطلاحا یک سلبریتی‌ست!

لزوما هر بازیگری مکتب استانیلاویسکی و برشت را که دوره نکرده، خیلی از آن دوره کرده‌هایش هم حتما و لزوماشان اجتماعی آن‌چنانی ندارند، تکلیف رجبی که روشن است.

شاید این بار واقعا آن کاربران منتقد دچار سوتفاهم شده‌اند و رجبی را شصت‌چی‌وار اشتباهی گرفته‌اند، او حق دارد اندازه خودش باشد، شاید نباید از آدم‌های چیزی بخواهیم که نیستند.

اما این واکنش‌ها به همین جا ختم نشد و این ویدئوی مهران رجبی همان‌طور که گفتیم حسابی جنجالی شد و موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت تا جایی که برخی از بازیگران هم نسبت به این ویدئو واکنش تندی داشته و حرف و حدیث‌هایی در فضای مجازی شکل گرفت که دو نمونه خبرسازترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم:

حسام صالحی علیه مهران رجبی ادعاهای جنجالی مطرح کرد.

صحبت‌های جنجالی حسام صالحی

حسام صالحی بازیگر خردسال «سه در چهار» در واکنش به این ویدئو در توئیتی نوشت:

آقای مهران رجبی شما همونی نبودی که در پشت صحنه سریال سه در چهار برای من ۱۰ساله از انواع نوشیدنی‌های الکلی توضیح میدادی؟ حالا شدی بچه مسلمون خوب؟

اظهارات جنجالی شیوا طاهری

حالا هم خانم شیوا طاهری روز گذشته در تازه‌ترین انتقاد از او در مورد حرف‌های رکیک مهران رجبی به خانم‌ها گفته.

شیوا طاهری علیه مهران رجبی ادعاهای جنجالی مطرح کرد.

این بازیگر نوشت: خارج از هر بحث و انتقادی میخواهم بگویم من اولین تجربه بازیگریم در سریال گذر از رنج‌ها در سن ۲۰ سالگیم با شما بود. شما جای عموی من بازی می‌کردید.

شما آقای مهران رجبی هنوز یادم هست که وقتی وارد اتاق گریم می‌شدید یا هرجا فرقی برای‌تان نمی‌کرد خانم نشسته بود یا بچه شروع به گفتن لطیفه‌های منشوری می‌کردید تا جایی که به محض ورود شماها خانوم‌ها از جایی که شما هستید بیرون می‌رفتیم.

خوب به یاد دارم و این را می‌دانم که هرکس که با شما کار کرده باشد هم شما را با این خصیصه یاد می‌کند اما سوالی ذهنمان را مشغول کرده شما که تنها هنرتان برای خنداندن، حرف‌های رکیک بود حالا در تلویزیون چه چیزی می‌خواهید بگویید؟ چیزی اصلا دارید؟

چون آنجا دیگر جای لوده بازی نیست فکر کنم اکنون باید به فکر کمی سواد و ادب باشید شاید کمی مخاطب پیدا کردی… یاحق

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.