کد خبر : 111663
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
-

اختتامیه مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو با قهرمانی بوشهر

اختتامیه مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو با قهرمانی بوشهر
اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور در سالن چند منظوره شهید سلیمانی شرکت آبفای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی سورپرس، مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور در استان آذربایجان شرقی از تاریخ ۲۳ تیرماه شروع شده و امروز با قهرمانی تیم هیئت ورزش بوشهر به پایان رسید.

در این مسابقات ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمه از سراسر کشور در سالن آذراب و شهید سلیمانی به رقابت پرداختند که تیم هیئت ورزشی بوشهر به مقام اول، شرکت برق منطقه ای تهران به مقام دوم و هیئت ورزشی استان قزوین به مقام سوم دست یافتند. کاپ اخلاق به هیئت ورزشی استان خوزستان داده شد و محمد خسروی از تیم بوشهر با ۹ گل زده آقای گل شد. همچنین این مسابقات با ۲۳۶ گل زده،۷۰ کارت زرد، ۸ کارت قرمز به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، مدیران عامل شرکتهای آبفا ، آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، توزیع برق استان، برق تبریز، رئیس انجمن فوتسال استان و سایر دست اندرکاران حضور داشتند.

خانی مدیر با تشکر از حضور مدیران صنعت آب و برق استان و حسین زاده و کمیته اجرایی گفت:این دوره از مسابقات پس از دو سال وقفه به علت بیماری کرونا برگزار می شود اما سطح این دوره از مسابقات بسیار خوب بوده و شرکت آب و فاضلاب استان نیز آمادگی دارد تا امکانات ورزشی خود را مجدداً برای چنین مسابقاتی به کار گیرد.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهدای وزارت نیرو مزین شده است و ما در وزارت نیرو بیش از ۵۳۰ شهید داریم، همچنین مقام معظم رهبری (مدظله) نیز همیشه توصیه به ورزش دارند.

وی ادامه داد وزارت نیرو در سال ۱۴۰۱ در ۲۴ رشته ورزشی برای خواهران و برادران برنامه دارد.

حسین زاده ادامه داد تیم های ورزشی همگی برای ما عزیز هستند و همگی از مهندسین کارشناسان وزارت نیرو هستند و برای همگی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

نصر آبادی رئیس انجمن فوتسال استان از همه دست‌اندرکاران و اعضای کمیته اجرایی، کمیته فنی و مهندسی تشکر کرد و گزارشی از روند اجرای مسابقات ارائه داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.