کد خبر : 20215
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
-

احداث ۴۵۰ واحد مسکونی ویژه معلولین

احداث ۴۵۰ واحد مسکونی ویژه معلولین
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه روند ساخت مسکن ویژه جامعه هدف طی سال قبل دو برابر رشد داشته است گفت: ۴۵۰ مسکن ویژه معلولان در استان احداث شد.

به گزارش سورپرس، فرزاد گوهردهی در آئین افتتاح منزل مسکونی برای خانواده شهید مدافع حرم در روستای برگه میاندرود با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و تبریک این ماه گفت: اداره کل بهزیستی مازندران در سال ۹۸ ساخت حدود ۳۶۰ واحد مسکونی برای جامعه تحت پوشش را متعهد شده است که خوشبختانه به یاری الهی و همت دوستان و تلاش مضاعف همکاران در سطح استان، توانستیم ۶۹۷ واحد مسکونی را برای جامعه هدفمان با کمک و همراهی بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان مازندران به اتمام برسانیم.

گوهردهی در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده به این پروژه‌ها اظهار کرد: بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبارات بلاعوض برای ساخت مسکن این افراد اختصاص یافته که به همین سبب مازندران در سطح کشور جزو استان‌های ممتاز در این زمینه قرار گرفته است.

وی در ادامه به طرح تحویل مسکن به خانواده‌های دارای ۲ معلول یا بیشتر در استان مازندران اشاره کرد و گفت: از این میان ۴۵۰ مسکن در اختیار جامعه معلولین استان قرار گرفت که با کمک و همراهی بنیاد مسکن و سپاه پاسداران بوده است که باعث شد اتفاقی کم نظیر در سطح کشور برای استان رقم بخورد.

وی در انتها از خانواده شهید محمد معافی و تمامی دست اندرکاران پروژه‌های محرومیت زدایی در استان مازندران تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این طرح‌ها و بهره برداری‌ها در سال جاری نیز با همین قدرت ادامه پیدا کند

در راستای تأمین مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه، کلید یک باب واحد مسکونی در شهرستان میاندرود و روستای برگه به خانواده «شهید مدافع حرم محمد معافی» تحویل داده شد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.