کد خبر : 37651
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
-

احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، از احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سورپرس؛ زهرا رامی؛ عادل دهدشتی در خصوص سفرهای بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری در حوزه رفاهی و گردشگری برنامه ریزی برای سفرهای بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

وی افزود: البته این اعتبار جدای از طرح کرامت رضوی است که بازنشستگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و جلساتی نیز برای اجرایی شدن طرح‌ها برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی منتظریم ببینیم وضعیت چطور می‌شود تا ما نیز بتوانیم برنامه ریزیهای لازم را برای سفرهای زیارتی بازنشستگان انجام دهیم.

دهدشتی گفت: البته از ابتدای سال تا کنون سفرهای بازنشستگان به مشهد مقدس تعطیل بوده است و اگر نتوانیم در نیمه دوم سال سفرها را مجدداً آغاز کنیم قصد داریم چندین مرکز رفاهی برای بازنشستگان احداث کنیم و اعتباری که قرار بود برای سفرهای بازنشستگان هزینه شود را به سمت راه اندازی مراکز رفاهی میبریم.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.