کد خبر : 21845
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
-

احداث سالن ورزشی مخصوص جانبازان و معلولین در ارومیه

احداث سالن ورزشی مخصوص جانبازان و معلولین در ارومیه
آیین کلنگ‌زنی سالن‌های ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان، نابینایان و کم بینایان، بیماران خاص و پیوند اعضا و ناشنوایان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش سورپرس، استاندار آذربایجان غربی روز شنبه در این آیین گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به جامعه معلولان دارد و برای برطرف کردن نیازهای فرهنگی و ورزشی آنها از ساخت سالن‌های تخصصی ورزشی حمایت می کند.

محمدمهدی شهریاری ادامه داد: برطرف کردن نیازهای فرهنگی و ورزشی جانبازان و معلولان یکی از دغدغه های جدی استان بوده و امروز سالن های ورزشی تخصصی ورزش برای جانبازان، معلولین، نابینایان و کم بینایان، بیماران خاص، پیوند اعضا و ناشنوایان کلنگ‌زنی شد.

وی احداث این سالن ها را، مورد درخواست جامعه بزرگ معلولان استان دانست و اضافه کرد: امیدواریم با اتمام این سالن ها بخش اعظمی از نیازهای فرهنگی و ورزشی این قشر فرهیخته برطرف شود.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان غربی، عملیات اجرایی خانه جوانان ارومیه آغاز شد.

شهریاری در این خصوص بیان کرد: خانه جوانان بستری مناسب برای هم افزایی و مشارکت جوانان در توسعه استان است.

وی اضافه کرد: خانه جوانان ارومیه با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ساخته می شود و در صورت آمادگی این وزارتخانه ما نیز آماده ایم در تمام شهرستان‌ها خانه جوانان احداث کنیم.

صدها نفر از جانبازان و معلولان در ارومیه بدون سالن ورزشی ویژه برای خود هستند که ساخت این سالن می تواند در توسعه نشاط و شادابی آنان بسیار اثرگذار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.