کد خبر : 63624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
-

احتمال انتقال ویروس در عید دیدنی‌ها/ثبت ۸۰ مورد فوتی در شبانه روز گذشته

احتمال انتقال ویروس در عید دیدنی‌ها/ثبت ۸۰ مورد فوتی در شبانه روز گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ ۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سورپرس، سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح آمار قربانیان کرونا در کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۷۷۳ نفر از این افراد در بیمار بستری شدند، گفت:‌ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۲۲ نفر رسید. لاری با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند، گفت:‌ مجموع جان باختگان این بیماری نیز به ۶۱ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۵۴۹ هزار و  ۶۴۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. وی همچنین با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۱۲ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۲۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرها نیز اظهارکرد: در حال حاضر ۱۲ شهرستان قرمز و ۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت “از” و “به” شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.