کد خبر : 83209
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
-

اجرای ۱۴۷۳ برنامه در هفته دفاع مقدس/ از افتتاح یادمان شهدای گمنام معلولان تا رونمایی ۳۵ عنوان کتاب

اجرای ۱۴۷۳ برنامه در هفته دفاع مقدس/ از افتتاح یادمان شهدای گمنام معلولان تا رونمایی ۳۵ عنوان کتاب
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از اجرای هزار و ۴۷۳ برنامه در استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سورپرس، محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: در دفاع مقدس همه اقشار جامعه نقش‌آفرینی کرده و صحنه‌های زیبایی از دفاع را رقم زدند. وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار محوری” ما مقتدریم” اجرایی خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از اجرای هزار و ۴۷۳ برنامه در استان طی هفته دفاع مقدس خبر و ادامه داد: سپاه استان ۵۹۳ برنامه، نیروی انتطامی و ارتش استان نیز به ترتیب ۸۰ و ۱۵۰ برنامه را برای این هفته به رده‌های خود اعلام کرده‌اند، ضمن اینکه سهم سایر دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های این هفته ۶۵۰ عنوان خواهد بود.

رشیدی با بیان اینکه امسال شروع برنامه‌ها با سال‌های گذشته متفاوت و از ۳۰ شهریورماه شروع خواهد شد، گفت: تجلیل از پیشکسوتان، افتخارآفرینان دفاع مقدس و مقاومت از مهمترین برنامه‌های نخستین روز است.

وی، اجرای رژه موتوری نیروهای مسلح، تجلیل از فعالان فضای مجازی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه را از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس برشمرد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به نواختن زنگ مقاومت به مناسبت روز سرباز در دومین روز از هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های روز پنج‌شنبه اول مهرماه است.

رشیدی ادامه داد: روز جمعه کارکنان نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌ها در نمازجمعه شرکت خواهند کرد، صمن اینکه فرمانده سپاه لرستان نیز پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهد داشت.

وی با اشاره به تجلیل از شهدای مدافع سلامت توسط بنیاد شهید لرستان، از برگزاری جشنواره ترنم فتح و موزیک منطقه‌ای با حضور ۵ استان و با محوریت لرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اجرای پنجمین جشنواره فانوس، تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک، برگزاری همایش روایت‌گری و نشست تخصصی پدافند غیرعامل، برگزاری عزاداری اربعین و نشست روشنگری و روایت‌گری دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

رشیدی از افتتاح یادمان شهدای گمنام معلولان خبر و ادامه داد: این مهم از مطالبات مردم معمولان است که در هفته دفاع مقدس محقق می‌شود. وی پایان بخش برنامه‌ها را رونمایی از کتب دفاع مقدس بیان کرد و افزود: ۳۵ عنوان کتاب مکتوب و صوتی در آخرین روز هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.