کد خبر : 6473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
-

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

اجرای عملیات عمرانی بهسازی محیطی محور پشت ساختمانهای نواب

اجرای عملیات عمرانی بهسازی محیطی محور پشت ساختمانهای نواب
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: عملیات بهسازی محیطی محور پشت ساختمانهای نواب صفوی در منطقه 10 در حال اجرا است.

به گزارش سورپرس؛ کاوه حاجی علی اکبری اظهار داشت: منطقه ۱۰ به دلیل خصوصیاتی چون ریزدانگی و تراکم بافت فرسوده، یکی از اولویت های مهم شهرداری و ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مشکل فرسودگی و کمبود سرانه های خدماتی و به ویژه فضای سبز در ناحیه ۳ منطقه ۱۰، عنوان کرد: به منظور ارتقای کیفیت محیطی، امنیتی، کاهش آسیب های اجتماعی موجود و ساماندهی فعالیت ها و پارک خودروها در این محدوده ، طرح بهسازی محیطی محور پشت ساختمانهای نواب در حدفاصل خیابان آذربایجان تا خیابان قزوین از سال ۹۵ در دستور کار و مطالعه بوده و در سال ۹۸ اجرای بخش اول این طرح حدفاصل خیابان دامپزشکی تا خیابان هاشمی آغاز شده و هم اکنون در حال اجرا می باشد.

علی اکبری با بیان این که در تهیه طرح پروژه، نیازها و نظرات ساکنان محله از طریق مصاحبه و نظرسنجی از ساکنان مجتمع های پیرامون طرح از جمله مجتمع های چلچله ۱ و ۲ و ۳ اخذ شده است، گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های ساماندهی و بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران با عرصه مداخله ۱۵ هکتار در بافت فرسوده ناحیه ۳ منطقه ۱۰ در حال تکمیل است.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، در اجرای پروژه مذکور، ایجاد فضای سبز و کفسازی و نورپردازی در معبر سلیمیان حدفاصل خیابان دامپزشکی تا خمسه در اولویت اقدامات عمرانی قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.