کد خبر : 31923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
-

اجرای طرح کاپ در منطقه سه تهران

اجرای طرح کاپ در منطقه سه تهران
به منظور اجرای طرح کاهش تولید پسماند "کاپ"، آموزش های مورد نیاز این طرح به شهروندان واقع در مراکز دولتی، تجاری و بوستان های منطقه سه ارائه شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: لزوم تغییر الگوهای رفتاری به منظور کاهش پسماند، استفاده مجدد از مواد و تفکیک از مبدا، بهره مندی از آموزه های دینی، فعالیت های گسترده آموزشی و اطلاع رسانی پسماند با محوریت کاهش تولید، آبگیری و کم حجم سازی پسماند در سطح ادارات، مدارس، سرای محلات، اماکن مسکونی، راسته های تجاری و … از جمله سرفصل های این آموزش است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه اظهار داشت: تفکیک هر چه بیشتر و دقیق تر پسماند تولیدی نقش بسیاری در اجرای بهینه طرح کاهش پسماند(کاپ) خواهد داشت ضمن اینکه با کاهش پسماند نیز می توان فرایند تفکیک را آسانتر کرده و میزان پسماندهای تولیدی را کاهش داد.

فخارمنش از شهروندان درخواست نمود تا نسبت به مدیریت زباله های خانگی و تفکیک پسماند خشک توجه بیشتری داشته باشند و مسئوولان را در اجرای هر چه بهتر این طرح همراهی کنند.

به گفته ی معاون شهردار منطقه سه ، طرح کاپ با هدف تفکیک بهینه پسماندهای خشک و حفظ محیط‌زیست به وسیله ارائه بروشورهای اطلاع‌رسانی و کیسه‌های آبی مخصوص جمع‌آوری پسماندهای خشک با آموزش چهره به چهره در محله‌های منطقه ۳ در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.