کد خبر : 30392
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
-

اجرای طرح پرستار در منزل برای بیماران کرونایی در مشهد

اجرای طرح پرستار در منزل برای بیماران کرونایی در مشهد
طرح پرستار در منزل به عنوان یک طرح جانبی در جهت کاهش بار بیماران بستری در بیمارستان‌ها با همکاری مراکز خصوصی پرستاری در حال اجرا است.

به گزارش سورپرس، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر افزود: این خدمات با تعرفه دولتی و با کیفیت بالا به بیماران در منزل ارائه می‌شود.

دکتر امیررضا صالح مقدم گفت: به‌تازگی در جهت گسترش خدمات حوزه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب طرح پرستار در منزل، فراخوان‌هایی به تمامی مراکز خصوصی پرستاری ارسال شده تا مجموعه‌هایی که علاقه‌مند به همکاری در این طرح هستند پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم در این خصوص داده و لیست این مراکز در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهر نصب شده است، افزود: پرستاران طبق آموزش‌های فراگرفته، بیماران مبتلا به کووید-۱۹ را که در منزل تحت درمان هستند، مراقبت می کنند و این خدمات تا زمان بهبودی کامل آنان ادامه می‌یابد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با مراکز مورد تأیید این دانشگاه در تماس باشند و از خدمات این مراکز در منزل بهره‌مند شوند افزود: همه بیماران کرونایی، نیازمند بستری در بیمارستان نیستند و برای بیشتر آنان امکان درمان منزل و بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای وجود دارد، در مواردی هم که نیازمند حضور مستقیم پرستاران در منزل نیست بیمار از مشاوره‌های تلفنی کارشناس این حوزه برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.