کد خبر : 24326
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
-

اجرای طرح مناسب سازی بوستان ویژه توان یابان در منطقه دو پایتخت

اجرای طرح مناسب سازی بوستان ویژه توان یابان در منطقه دو پایتخت
در راستای تامین رفاه وتسهیل در بهره مندی توان یابان از خدمات شهری، و تحقق شعار« تهران ،شهری برای همه» دو بوستان منطقه مناسب سازی می شود

به گزارش سورپرس؛ محمد رضا کرمی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های مدیریت شهری در دسترس پذیری فضاهای شهری شهروندان ، به خصوص افراد کم توان ، برنامه های مناسب سازی معابر وفضاهای شهری دراولویت برنامه های عمرانی سال جاری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی بوستان های پرند، شاهین و نیما برای تسهیل در دسترسی توان یابان در دستور کار قراردارد، افزود: بهسازی معابربوستان ها،احداث رمپ ،نصب نیمکت مخصوص افراد کم توان، ست ورزشی ویژه توانیابان، اجرای مسیر ویژه نابینایان، مناسب سازی آبخوریها و سرویس های بهداشتی از جمله این اقدامات است.

وی افزود:طرح ، نصب مبلمان،نرده های حفاظ و میله های دستگرد ، تهیه و نصب ست بدنسازی معلولان ، در نظر گرفتن محل توقف خودروافراد کم توان و سرویس های بهداشتی ویژه توان یابان از جمله اقدامات اجرایی در مناسب سازی بوستان ها برای این افراد است.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات عمرانی مناسب سازی معابربوستان های پرند و شاهین با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به محدودیت های اعمال شده و با توجه به پروتکلهای بهداشتی مربوط به ویروس کرونا ، با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: تمامی اقدامات عمرانی جدید از جمله پیاده‌روسازی، احداث بوستان، در سطح منطقه با اولویت مناسب‌سازی برای تردد افراد کم توان جسمی حرکتی به منظور اجرای عدالت اجتماعی و تحقق شعار تهران «شهری برای همه» انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.