کد خبر : 29559
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
-

اجازه ای جهت برگزاری اردوی ورزشی برای جانبازان و معلولین نداریم

اجازه ای جهت برگزاری اردوی ورزشی برای جانبازان و معلولین نداریم
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: تا زمانی که شرایط کشور از نظر بیماری کرونا به حالت عادی برنگردد، اجازه برگزاری اردوهای ورزشکاران معلول را نخواهیم داشت.

به گزارش سورپرس، محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی نشستی که با مصطفی مدبر، قبادی و سید جواد نگارنده اعضای اصلی هیات رییسه فدراسیون و محمود خسروی وفا عضو افتخاری هیات رییسه فدراسیون جانبازان و معلولان داشتیم برنامه ۴ ساله آینده فدراسیون مصوب شد و اعضای هیات رییسه فدراسیون اختیار عزل و نصب روسای انجمن های ورزشی جانبازان و معلولان را به رییس فدراسیون واگذار کردند.

وی گفت: در جلسه هیات رییسه فدراسیون همچنین حسین رضازاده و بیژن ذوالفقار نسب که پیش از این سرپرست انجمن وزنه برداری و فوتبال هفت نفره بودند به عنوان رییس انجمن معرفی شدند.

اسبقیان با اشاره به تغییرات در ریاست انجمن ورزش شنا معلولان خاطرنشان کرد: با تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون محمد حسین اقبالی که در گذشته نیز ریاست شنای انجمن معلولان را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست انجمن شنا معرفی شد.

وی درباره زمان برگزاری اردوهای ورزشکاران جانباز و معلول گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و تعطیلی کلیه اماکن ورزشی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، ما نیز برای حفظ سلامتی ورزشکاران خود تا زمانی که شرایط از نظر این بیماری عادی نشود و ستاد اجازه برگزاری اردوها را ندهد، تحت هیچ شرایطی اردوها را برگزار نخواهیم کرد تا وضعیت بهتر شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین درباره حمایت مالی فدراسیون از ورزشکارانی که تحت حمایت فدراسیونهای تخصصی هستند، اظهار کرد: براساس تفاهمنامه ای که بین کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان انجام شد ۸ رشته ورزشی از جمله قایقرانی، تکواندو، تیروکمان، دوچرخه سواری و…. تحت پوشش فدراسیون‌های تخصصی خود قرار گرفتند و بودجه این رشته ها نیز به فدراسیون‌های تخصصی آنها داده می شود، بنابراین این حمایت باید از طریق فدراسیون های تخصصی صورت بگیرد نه فدراسیون جانبازان و معلولان، البته ما نیز نگاه حمایتی به این رشته ها را خواهیم داشت.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تغییرات دیگری در انجمن ها انجام خواهد شد یا خیر؟ افزود: تغییرات بستگی به فعالیت انجمن ها دارد، عملکرد انجمن ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آنهایی که عملکرد ضعیفی داشته باشند درباره ادامه همکاری یا برکناری روسای آنها تصمیم گیری انجام خواهد شد./ایسنا

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.