کد خبر : 107173
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
-

پسکوف:

آمریکا به کشوری متخاصم با روسیه تبدیل شده است

آمریکا به کشوری متخاصم با روسیه تبدیل شده است
سخنگوی کرملین گفت: درست است که ما مدام از آمریکا و متحدانش به عنوان کشورهای غیردوست یاد می کنیم، اما باید بگویم که آنها کشورهای متخاصم هستند.

به گزارش سورپرس به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: درست است که ما مدام از آنها به عنوان کشورهای غیردوست یاد می کنیم، اما باید بگویم که آنها کشورهای متخاصم هستند، زیرا کاری که آنها انجام می دهند جنگ است.

او در کنفرانس  آموزشی افق‌های نو گفت: جنگ هیبریدی همان چیزی است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، چیزی که ما با آن مواجه شده‌ایم.

او گفت: این فقط به مشاوران ایالات متحده و بریتانیا محدود نمی شود، آنها به ملی‌گرایان مسلح اوکراینی می‌گویند که چه کاری انجام دهند و اطلاعات و غیره را در اختیار آنها قرار می دهند. این یک جنگ دیپلماتیک و یک جنگ سیاسی است می‌خواهند ما را در دنیا منزوی کنند

پسکوف گفت: درست است که ما مدام از آنها به عنوان کشورهای غیردوست یاد می کنیم، اما باید بگویم که آنها کشورهای متخاصم هستند، زیرا کاری که آنها انجام می دهند جنگ است.

او تاکید کرد که در این زمینه حقوق مالکیت نادیده گرفته شده، اموال و پول های بلوکه شده ما را برمی دارند. به عبارت دیگر دارایی‌های دلار و یورو در حساب‌های ما در آنجا (در کشورهای غربی) دزدیده شده اند. اما ما برای آنها خواهیم جنگید.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.