کد خبر : 59330
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

نماینده مجلس شورای اسلامی:

آمریکایی‌ها تا سوم اسفند برای لغو تحریم‌ها فرصت دارند

آمریکایی‌ها تا سوم اسفند برای لغو تحریم‌ها فرصت دارند
محمدحسن آصفری گفت: آمریکایی‌ها تا سوم اسفند برای لغو تحریم‌ها فرصت دارند، در غیر این صورت اجرای پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد.

به گزارش سورپرس؛ راضیه غلامی؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مقامات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه «ایران باید از گام‌های خطرناکی که برداشته عقب‌نشینی کند»، اظهار داشت: آمریکایی‌ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و همین بدعهدی‌ها باعث شد تا ما تصمیماتی را در خصوص غنی‌سازی اورانیوم اتخاذ کنیم که قطعا به نفع آمریکا نخواهد بود.

وی افزود: این آمریکایی‌ها هستند که باید دست از بازی خطرناک بردارند و به برجام بازگردند و تحریم‌ها را لغو کنند.

آصفری گفت: جمهوری اسلامی با اجرای پروتکل الحاقی می‌خواست به دنیا بفهماند که اهل مذاکره و تعامل است، اما آمریکا با خروج خود از برجام نشان داد که هیچ اعتقادی به مذاکره ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتارهای ایالات متحده باعث شده که ما تلاش‌های خود را برای تامین سوخت هسته‌ای شروع کنیم و این موضوع مهم را نیز ملت خواستارند.

وی به قانون مصوب مجلس اشاره کرد و گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا اگر تا سوم اسفند سال جاری تصمیم خود را درباره لغو تحریم‌ها اتخاذ نکنند، ایران اسلامی اقدام بیشتری را در باب مسائل هسته‌ای در قالب NPT انجام خواهد داد.

نماینده مردم اراک، محلات و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان فعلی آمریکا نباید اسیر شیطنت‌های اسرائیل و عربستان قرار بگیرند و سیاست‌های شکست خورده ترامپ را کنار بگذارند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.