کد خبر : 87189
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
-

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد

آمادگی ۱۰۰صدی پلیس برای انجام ماموریت‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی

آمادگی ۱۰۰صدی پلیس برای انجام ماموریت‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی صد در صدی پلیس برای انجام ماموریت‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش سورپرس، سردار رحیمی در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی گفت: بی تردید نیروی انتظامی اشراف و تسلط کاملی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه معتادین متجاهر دارد و مناطق آلوده را به خوبی می داند. این اقدامات از زمانی که رهبری فرمودند چرا محله هرندی و شوش باید این گونه باشد، آغاز شد.

وی ادامه داد: دو موضوع باید موردتوجه قرار گیرد نخست آن که باید بسترهای ایجاد این معضلات برطرف شوند. بخش زیادی حدود ۹۰ درصد از معتادین بنا به دلایل مختلف از شهرستان ها به تهران می آیند برای حدود ۲۰ هزار معتادی که در تهران وجود دارد ما نیازمند اصلاح فرایندها هستیم. در حقیقت تا زمانی که این فرایند ها اصلاح نشود به نتیجه نخواهیم رسید.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: ۲۰ هزار معتاد در تهران در نوبت های سه ماهه یا شش ماه به مراکز می روند و دوباره بر می گردند و بار دیگر پلیس آنها را جمع آوری می کند. این چنین شرایطی است که باعث شده مردم اعلام می کنند چرا این ها کاری نمی کنند. لذا در این مقطع نیازمند اصلاح فرایند ها هستیم تا در بحث باز پروری دچار مشکل و خدشه نشویم.

وی ادامه داد: مراکز بهاران هزینه کلانی برایشان انجام شداما در حال حاضر نمی دانم در چه وضعیتی قرار دارند. آیا پس از سم زدایی افراد به سمت بازار کار برده می شوند؟.

وی تاکید کرد: در موضوع معتادان متجاهر و کودکان خیابانی که بعضا از آنها به عنوان کودکان کار یاد می شود که به اشتباه است چرا که کودکانی که سر چهار راه‌ها حضور دارند فرمانده دارند و گروه گروه آورده می شوند و شبها جمع می شوند لذا این کودکان با کودکانی که در کوره آجر پزی زحمت می کشند، متفاوت هستند. قطعا دستگیری و جمع آوری به عهده پلیس است اما آزاد سازی به عهده پلیس نیست تمام کسانی که وضعیت شهری را دچار چالش می کنند ما آمادگی داریم آنها را جمع آوری کنیم و تسلط و برآورد کامل نیز نسبت به آنها وجود دارد. به این ترتیب آمادگی صد در صدی پلیس برای انجام ماموریت ها در حوزه آسیب های اجتماعی را اعلام می کنم.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.