کد خبر : 15970
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
-

در نامه‌ای به رئیس سازمان نظام روانشناسی مطرح شد؛

آمادگی ۴۹ روانشناس و مشاور برای درمان سندرم اضطراب کرونا

آمادگی ۴۹ روانشناس و مشاور برای درمان سندرم اضطراب کرونا
عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، از آمادگی ۴۹ روان‌شناس و مشاور جهت درمان سندرم اضطراب کرونا خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ محمدعلی بشارت، عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، طی نامه‌ای از آمادگی ۴۹ روان شناس و مشاور جهت درمان سندرم اضطراب کرونا به روش PTC در قالب طرحی ملی خبر داد.

در این نامه خطاب به محمد حاتمی ریاست سازمان نظامروانشناسی و مشاوره کشور، آمده است: پیرو بحران کرونا در کشور، تعداد زیادی از هم وطنان تحت تأثیر این شرایط استرسزا، از سندرم اضطراب ابتلاء به این بیماری رنج می‌برند.

اینجانب بر حسب وظیفه ملی و حرفه‌ای برای ارائه کمک‌های روانشناختی به هموطنان آسیب دیده از کرونا، طی فراخوانی ازتمامی روان شناسان و مشاوران کارآزموده و با تجربه در درمان اختلالات اضطرابی به روش PTC، تقاضا کردم تا در قالب یک جهاد ملی به منظور درمان این سندرم به روش PTC و صرفاً از طریق تلفن و به صورت رایگان به کمک هموطنان عزیزمان بشتابند.

کارآمدی روان درمانی به روش PTC، به عنوان رویکردی تأثیرگذار و بسیار کوتاه مدت، بر اساس شواهد تجربی تأیید شده است و در شرایط اورژانسی فعلی کشور، روش ترجیحی درمان سندرماضطراب کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.