کد خبر : 132281
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
-

بعد از 15 سال؛

آقا کریم و تکرار کنسرت با سرود قهرمانی

آقا کریم و تکرار کنسرت با سرود قهرمانی
کریم باقری در پایان بازی دربی روز چهارشنبه سرود قهرمانی پرسپولیس را خواند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، چهارشنبه شب، همه چیز به کام پرسپولیس بود. آنها هرچیزی که می‌خواستند را در لحظه به دست آوردند. برد دربی، کسب سه گانه و البته یک جشن مفصل دیدنی با نقش‌آفرینی اسطوره این باشگاه، کریم باقری.

آقا کریم که چهره آرام نیمکت پرسپولیس است، در پایان بازی میکروفن ورزشگاه آزادی را در دست گرفت و به سمت سکوهای روبه‌روی جایگاه رفت و از آنها خواست تا آماده خواندن سرود قهرمانی شوند.

در سال‌های گذشته سرودهای مختلف برای قهرمانی پرسپولیس سروده و خوانده شدند اما همچنان محبوب‌ترین سرود مربوط به شعر کوتاهی است که زنده یاد مرتضی احمدی تقدیم پرسپولیسی‌ها کرد و برای اولین بار به صورت عمومی و همه جانبه، با صدای کریم باقری در ورزشگاه آزادی اجرا شد.

آقا کریم و تکرار کنسرت با سرود قهرمانی

باقری در پایان لیگ هفتم، در حالی که سرخپوشان با یک برد دراماتیک جام را به دست آورده بودند، در استیج به هم فشرده و شلوغ قهرمانی، میکروفن را در دست گرفت و شروع به خواندن کرد: «پرسپولیس قهرمان میشه، خدا میدونه که حقشه، به لطف و یزدان و بچه‌‌ها، پرسپولیس قهرمان شده…»

1882497
کریم باقری بعد از خواندن سرود قهرمانی در مرکز زمین باقی ماند و بدون کری خوانی و شادی خاصی مدال خود را به دست گرفت و بدون مصاحبه زمین را ترک کرد.

ویدیوی چند ثانیه‌ای از این کنسرت ۱۰۰ هزار نفری کریم باقری، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین لحظات تاریخ باشگاه پرسپولیس شد و حتی همین حالا نیز هر از گاهی در صفحات هواداری این باشگاه وایرال می‌شود.

باقری که سابقه حدود ۱۰ فصل حضور روی نیمکت پرسپولیس را دارد و باسابقه‌ترین مربی سرخپوشان محسوب می‌شود، در پایان این بازی نیز از برد شگفت‌انگیز پرسپولیس به هیجان آمد و یک بار دیگر این سرود قهرمانی را بعد از ۱۵ سال خواند تا شاید یکی از جذاب‌ترین لحظات جشن قهرمانی قرمزها را رقم زده باشد.

این ستاره متولد تبریز که بی‌تردید جزو نفرات مهم باشگاه پرسپولیس است، در تمام این سال‌ها علاقه خود به پرسپولیس را بدون خودنمایی ثابت کرده و همچنین با تسلط بی‌نظیر بر ویژگی‌های فردی، چهره یک فرد اخلاقی – حرفه‌ای تراز را در فوتبال ایران به نمایش گذاشته و البته مزد خود را هم با محبوبیت وصف‌نشدنی از طرفداران فوتبال ایران گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.