کد خبر : 21964
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
-

علی گلمرادی:

آقای رییس‌جمهور می‌دانید قیمت پراید ترمز بریده/ کلاه دولت دیگر پشم ندارد

آقای رییس‌جمهور می‌دانید قیمت پراید ترمز بریده/ کلاه دولت دیگر پشم ندارد
یک نماینده مجلس با طرح این سوال که جایگزین پراید چه خودرویی است که مردم بتوانند خریداری کنند؟ گفت: کلاه دولت دیگر پشم ندارد، زیرا دلالان بر بازار مسلط شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۹۹) پارلمان، در تذکری شفاهی، گفت: دولت تا چه زمانی می‌خواهد با احساسات و روح مردم بازی کند؛ چرا می‌گویند افزایش قیمت خودرو به دولت ربطی ندارد.

وی افزود: افزایش قیمت خودرویی که مربوط به طبقه مستضعف، کشاورز و کارگر است، آیا به دولت ربطی ندارد؟؛ آقای رئیس‌جمهور، گویا خبر ندارد که قیمت پراید ترمز بریده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: آقایان بیسواد! تعطیلی و توقف خط تولید یعنی کاهش قیمت؛ چرا فکر می‌کنید که مردم نادان هستند و شما دانا هستید؟

وی تاکیدکرد: دولت جایگزین پراید را به مردم معرفی کند که آنها بخرند.  مردمی که برای تهیه پراید ۲۰- ۳۰ میلیونی نیز مشکل داشتند.

گلمرادی با طرح این سوال که جایگزین پراید چه خودرویی است که مردم بتوانند خریداری کنند؟، خاطرنشان کرد: کلاه دولت دیگر پشم ندارد، زیرا دلالان بر بازار مسلط شده‌اند، به نظر می‌رسد خاطرات دولت ساسانی که اشرافی بودند در حال احیا شدن است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.