کد خبر : 4311
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
-

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر/ پرسپولیس با پارس جنوبی

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر/ پرسپولیس با پارس جنوبی

امروز از ساعت ۱۵ نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار تیم‌های پارس‌جنوبی-پرسپولیس آغاز خواهد شد و در ادامه فردا با برگزاری ۴ بازی پرونده هفته شانزدهم بسته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس،  امروز از ساعت ۱۵ نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار تیم‌های پارس‌جنوبی-پرسپولیس آغاز خواهد شد و در ادامه فردا با برگزاری ۴ بازی پرونده هفته شانزدهم بسته می‌شود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بازی‌های مهم اولین هفته از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر.

پارس‌جنوبی-پرسپولیس

بعد از یک شروع نه‌چندان مطمئن، حالا پرسپولیس به روزهای خوب خود برگشته و این تیم با سرمربی جدید خود بیشتر از قبل شکل و شمایل یک تیم مدعی را پیدا کرده است. صعود به یک‌چهارم نهایی جام حذفی و بعد از آن ۳ برد متوالی در لیگ باعث شده تا هواداران بیشتر از قبل نام کالدرون را روی سکوها فریاد بزنند و حالا می‌توان گفت تا حدودی مرد آرژانتینی از زیر سایه برانکو و موفقیت‌های مرد کروات خارج شده است. از طرفی عدم تغییر در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که سرمربی باتجربه سرخ‌ها به ترکیب ایده‌آل خود رسیده و همین مسئله باعث شده تا تیمش در ۳ بازی اخیر امتیازات کامل را بگیرد و به کورس قهرمانی برگردد. پرسپولیس در این شرایط امروز مهمان تیمی است که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. پارس‌جنوبی در ۵ بازی اخیر خانگی به تساوی رسیده و در ۱۰ هفته اخیر بردی نداشته است. پارس‌جنوبی از این هفته فراز کمالوند را روی نیمکت خود نمی‌‌بیند و رحمان رضایی در آغاز سرمربیگری در لیگ برتر باید مقابل تیم سابق خود قرار گیرد. سرخ‌پوشان پایتخت با یک بازی کمتر فقط یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند و در صورت پیروزی در بازی امروز می‌توانند موقتا به صدر جدول برسند.

استقلال-ماشین‌سازی

هواداران استقلال لیگ نوزدهم را با استراماچونی مقابل ماشین‌سازی آغاز کردند که در آن بازی آبی‌ها در دقیقه ۹۴ گل خوردند تا استرا کارش را در فوتبال ایران با باخت آغاز کند. حالا حدود ۳ ماه از آن روز گذشته و استقلال در شرایطی مقابل ماشین‌سازی قرار می‌گیرد که فعلا خبری از استراماچونی روی نیمکت آبی‌ها نیست و به احتمال فراوان آبی‌ها باید در سومین بازی متوالی بدون سرمربی مقابل رقیب خود بایستند و در این بازی هم به احتمال فراوان وریا غفوری با مشورت گرفتن از استراماچونی ترکیب را خواهد چید. استقلال با همین شرایط هفته گذشته ۴ گل به شاهین بوشهر زد اما حریف امروز آن‌ها در ۲ هفته گذشته مقابل تراکتور برنده شد و مقابل صنعت‌نفت تا دقیقه ۹۰ یک امتیاز کسب کرده بود. ماشین‌سازی اگر حریف سختی نباشد، حریف آسانی هم نیست.
شهرخودرو-پیکان

شهرخودرو لیگ نوزدهم را فوق‌العاده آغاز کرد و درنهایت با صدرنشینی خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرد. اما حالا ۴ هفته هست که تیم یحیی نبرده و از دست دادن ۱۰ امتیاز در ۴ هفته باعث شده تا مدعی نیم‌فصل اول در حالی نیم‌فصل دوم را آغاز کند که در رتبه پنجم جدول قرار دارد. یحیی به خوبی می‌داند که برای بازگشت به کورس قهرمانی در آغاز نیم‌فصل دوم چاره‌ای جز برد ندارد.

امروز

پارس‌جنوبی-پرسپولیس؛ ۱۵
تراکتور- نفت‌ مسجدسلیمان؛ ۱۵:۳۰
سپاهان-شاهین؛ ۱۶:۲۵
استقلال-ماشین‌سازی؛ ۱۷:۳۰

فردا

نساجی-گل‌گهر؛ ۱۵
سایپا-ذوب‌آهن؛ ۱۵:۱۵
شهرخودرو-پیکان؛ ۱۵:۴۵
صنعت‌نفت-فولاد؛ ۱۶:۴۰

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.