کد خبر : 61055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۳۴
-

آغاز مسابقات دوچرخه سواری تعادلی برای کودکان منطقه ۱۵

آغاز مسابقات دوچرخه سواری تعادلی برای کودکان منطقه ۱۵
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 15، از آغاز مسابقات تعادلی دوچرخه سواری ویژه کودکان با هدف آشنایی خانواده ها با کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو و فرهنگسازی استفاده از دوچرخه به عنوان مد حمل و نقل پاک خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر گفت: این برنامه برای دوگروه سنی کودکان ۴ تا ٧ و ۸ تا ۱۰ سال به همت بوستان آموزش ترافیک منطقه از اواخر بهمن ماه با هدف تمرین حفظ تعادل در دوچرخه سواری، بهبود اعتماد به نفس و آموزش نکات ایمنی آغاز و تا خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۲ مسابقه با شرکت ۵۵ کودک به همراه خانواده هایشان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به اجرا درآمده است افزود: مسابقه دوچرخه سواری تعادلی با آموزش اصولی دوچرخه سواری برای کودکانی است که نمی‌توانند بدون چرخ کمکدار، رکاب بزنند، برگزار می شود.

لواف زاده گفت: همچنین در این رویداد دوچرخه سواری، استعداد یابی از شرکت کنندگانی که مهارت خود را در دوچرخه سواری به نمایش می گذارند انجام و کلاسهای پیشرفته برای آنان برگزار می شود.

او ادامه داد: کودکان و نوجوانان در این طرح طعم دوچرخه سواری ایمن را در خیابان های شبیه سازی شده بوستان آموزش ترافیک می چشند و یکدیگر را تشویق و تعاملات اجتماعی خود را گسترش می دهند.


بر پایه این گزارش؛ شهروندان گرامی می توانند جهت شرکت در این رویداد دوچرخه سواری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۶۱-۳۳۸۹۶۶۵۹ بوستان ترافیک منطقه تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.