کد خبر : 41437
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
-

آغاز طرح پاییزه کتاب در زنجان

آغاز طرح پاییزه کتاب در زنجان
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح پاییزه کتاب از پنجم آبان به مدت هشت روز در کتابفروشی مجری طرح در این استان اجرا می شود.

به گزارش سورپرس، محمد علیمحمدی، معاون فرهنگی رسانه ای اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، روز سه شنبه در گفت و گویی خبری با بیان اینکه میزان یارانه خرید برای کتاب ها در این دوره از اجرای طرح ۲۰ درصد تعیین شده است، اظهار داشت: حداکثر یارانه اختصاصی هر کتابفروشی و میزان و درصد مشارکت کتابفروشی ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح، قبل از شروع اجرای طرح تعیین و اعلام می شود.

وی با بیان اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب امسال حداکثر ۲۰۰ هزار تومان است، اظهار داشت: سقف یارانه خرید بر هر خریدار با تخفیف ۲۰ درصدی ۴۰ هزار تومان خواهد بود.

علیمحمدی گفت: کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی، شهروندان و خریداران کتاب است و انتظار این است همگان در این خصوص توجه و مبادرت ویژه داشته باشند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:در طرح تابستانه کتاب امسال شهروندان این استان به ارزش ۱۶۳ میلیون تومان کتاب از کتابفروشی های مجری طرح خرید کردند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.