کد خبر : 87430
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
-

استاندار تهران خبر داد؛

آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر تهران در هفته آینده

آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر تهران در هفته آینده
استاندار تهران از آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر تهران از هفته آینده خبر داد و افزود: ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر در قالب طرح آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که مشترکا با همکاری دستگاه‌های مختلف و محوریت استانداری تهران انجام خواهد شد.

به گزارش سورپرس، محسن منصوری در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران گفت:‌ راه‌آهن قرچک ـ ورامین از مرکز شهر تردد می‌کند و در این ارتباط احداث زیرگذرهایی در مسیر این خط آهن شروع شده است؛ اما متأسفانه به دلیل کمبود منابع و البته عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها این کار متوقف شده است که در جلسه‌ای که امروز برگزار شد به این موضوع پرداخته و قرار شد تقسیم کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس به زودی فعالیت احداث این زیرگذر آغاز خواهد شد و در این زمینه قطعا اعتبارات لازم تأمین و هماهنگی بین دستگاه‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی به شهرک صنعتی قرچک اشاره کرد و گفت: به جرأت می‌توان گفت فعال‌ترین شهرک صنعتی در استان تهران این مجموعه است که در چند سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی به بهره‌بردرای رسیده است. علاوه بر این ۳۸۰ واحد صنعتی نیز در فازهای مختلف اجرایی با پیشرفت‌های قابل قبول قرار دارند که در اسرع وقت به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار تهران ادامه داد: در بازدیدی که امروز انجام شد ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک به بهره‌برداری رسید که برای راه‌اندازی این واحدها ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. علاوه بر اینکه یک‌هزار شغل به صورت مستقیم و ۲۵۰۰ شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۳۰۰ هکتار گفت: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده نهایتاً طی سه ماه آینده فرایند واگذاری زمین و احداث فاز دوم آغاز خواهد شد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر شهر تهران در قالب قرارگاه خدمات اجتماعی گفت: از هفته آینده جمع‌آوری این افراد آغاز و ظرف مدت ۶ ماه گام نخست طرح اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر در قالب طرح آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که مشترکا با همکاری دستگاه‌های مختلف و محوریت استانداری تهران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.