کد خبر : 52674
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
-

آغاز ثبت‌نام بن خرید کتاب از ۱۸ دی

آغاز ثبت‌نام بن خرید کتاب از ۱۸ دی
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ششم بهمن‌ماه در tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقانکار درباره آغاز زمان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) گفت:‌ ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از ۱۸ دی‌ماه آغاز خواهد شد و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه خواهد داشت.

دهقانکار از افزایش ۲۵درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت‌گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی و مساعدت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه این گروه‌ها ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۱۲۰ هزار تومان است و ۸۰ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران تامین خواهند کرد. همچنین یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰هزار تومان رسیده است.

او تصریح کرد: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

دانشجویان، طلاب  و اعضای هیات علمی می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir  مراجعه کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم  تا ششم بهمن‌ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌ کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.