کد خبر : 107549
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
-

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز 

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز 
کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ از امروز بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.
به گزارش سورپرس، کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ از امروز یکشنبه  اول خرداد ماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ از امروز تا چهارم این ماه می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ضمن دریافت کارت آزمون، معدل خود را تصحیح کنند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج شنبه و جمعه ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و آزمون در کلیه رشته ها به جز رشته مددکاری اجتماعی به صورت یک مرحله‌ای برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، رشته محل هایی که ظرفیت پذیرش آنها ۳ نفر و بیشتر است، مشمول ۱۰ درصد سهمیه اضافه بر ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون هستند.

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز 

برای رشته هایی که به صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده اند، فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر می شود. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در هر یک از رشته های مورد نظر از آن مجموعه باشد، می تواند در رشته های آن مجموعه امتحان دهد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.