کد خبر : 60995
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
-

آغاز توزیع نهال‌های رایگان در منطقه ۱۹ به مناسبت هفته درختکاری

آغاز توزیع نهال‌های رایگان در منطقه ۱۹ به مناسبت هفته درختکاری

ایستگاه های توزیع نهال رایگان در منطقه ۱۹ از امروز در ۴ بوستان این منطقه فعال شدند.

به  گزارش سورپرس، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی و نزدیک شدن به روز درختکاری گفت: به همین مناسبت نیز طبق روال سال های گذشته ایستگاه های توزیع نهال های رایگان در بوستان های شقایق، شریعتی، افرا و نرگس برای توزیع روزانه نهال های مثمر و غیر مثمر از ۹ تا ۱۵ اسفند فعال شده اند.

او با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار نهال برای توزیع بین شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده است، افزود: در هر ایستگاه روزانه نزدیک به۵۰۰ نهال از انواع آلو، هلو، خرما، به، زبان گنجشک، توت، زیتون و… به شهروندان اهدا خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه ها ضمن آموزش نحوه کاشت انواع نهال ها و توزیع بروشورهای نهال کاری، کارشناسان مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه پاسخگوی شهروندان درخصوص نحوه آبیاری و نگهداری از آنها خواهند بود.
شهردار منطقه کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان را از دیگر اقدامات اجرایی در هفته درختکاری اعلام کرد و گفت: شهروندان متقاضی از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام آدرس خود می توانند در نهضت کاشت درخت مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه روز گذشته بوستان شقایق میزبان اعضای کانون های سالمندان و معلولین منطقه برای کاشت نهال بود ادامه داد: به مناسبت روز پدر نیز کارشناسان فضای سبز این منطقه با مراجعه به منازل پدران معزز شهید و سالمندان منطقه اقدام به کاشت نهال در باغچه منازل این عزیزان کردند.

انتهای پیام/٢٣۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.