کد خبر : 23560
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
-

آسایشگاههای سالمندان و معلولین گیلان آماده دریافت فطریه

آسایشگاههای سالمندان و معلولین گیلان آماده دریافت فطریه
مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان - رشت "خیریه" از آمادگی این آسایشگاه برای دریافت زکات فطریه مردم خبر داد.

به گزارش سورپرس،مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان – رشت “خیریه” از آمادگی این آسایشگاه برای دریافت زکات فطریه مردم خبر داد. سید علی حسینی شامگاه شنبه در گفت و گویی خبری افزود: آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان علاوه بر شماره کارتد چادرهایی در سطح شهر در نظر گرفته که مردم می توانند از این دو طریق زکات فطریه خود را به مددجویان نیازمند این مرکز اهدا کنند.

وی اظهار داشت: شماره کارت برای فطریه عام شامل بانک سپه ۵۸۹۲۱۰۱۰۸۶۳۲۹۷۰۹، شماره کارت فطریه سادات ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۳۰۷۱۵ بانک توسعه تعاون و شماره کارت کفاره روزه شامل ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۴۰۳۶ بانک ملی از سوی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان – رشت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان با قدردانی از خیرین برای کمک به این آسایشگاه خاطر نشان کرد: شماره کارت نزد بانک توسعه تعاون ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۳۳۰۷۱۵ برای اهدا کمک های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

افزون بر ۴۰۰ هزار نفر در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان نگهداری می شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان هم از آمادگی موسسات خیریه استان برای دریافت زکات فطریه و چگونگی پرداخت آن خبر داد و گفت : علاقمندان برای دریافت زکات فطریه به آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان از طریق شماره کارت‌ های فطریه عام(۵۸۹۲۱٠۱٠۸۶۳۲۹۷٠۹)، فطریه سادات (۵٠۲۹٠۸۷٠٠٠۳۳٠۷۱۵) و کفاره روزه (۶٠۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴٠۳۶)، مراجعه حضوری و یا حضور در چادرهای سطح شهر که متعلق به آسایشگاه است، اقدام کنند.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت به ایرنا افزود : موسسه حامیان تجلی مهر خورشید شماره کارت ۶۱۰۴_۳۳۷۵_۴۸۰۱_۷۳۲۴ بانک ملت به نام موسسه خیریه حامیان تجلی مهر خورشید، موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، پرداخت موبایلی با کد ‭*۶۶۵۵*۱*۲۲۲۲۲۲#

و پرداخت از طریق بخش نیکوکاری اپلیکیشن سکه و جستجوی خیریه آبشار عاطفه ها و با بازشدن لینک کشویی واریز به استان گیلان پرداخت از طریق واریز به حساب ۶۴۰۲۱۱۴۴۴۶۹۷۱  (قرض الحسنه مهر ایران)، پرداخت از طریق واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۹۰۴۹ واریز از طریق شبا IR۸۰۰۶۰۰۶۴۰۲۰۱۱۰۰۴۴۴۶۹۷۰۰۱ در نظرگرفته اند.

وی بیان داشت: موسسه خیریه همت معلولان شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۶۵۶۳۰۱۶۳ و یا به شماره حساب بانک ملت به نام موسسه خیریه همت معلولان و ستاد دیه گیلان شماره #۷۷۷۷۰۱۳* و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ بنام ستاد دیه گیلان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در نظرگرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان زکات فطره را یکی از فروع دین اسلام دانست و خاطر نشان کرد: فطریه بر کسی که خودش فقیر نباشد واجب بوده و بر هر مومن مسلمانی واجب است که برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند، زکات فطره بپردازد.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات فطریه از راههای کمک به نیازمندان است، اضافه کرد: بر اساس احادیث و روایات، احسان، نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات، بیان شده و کسانی که به سرنوشت برادر مسلمان خود بی‌ توجه باشند، مورد نکوهش قرار می‌گیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.