کد خبر : 49305
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
-

آزمون عمومی دانشگاه پیام نور از اول دی آغاز می‌شود

آزمون عمومی دانشگاه پیام نور از اول دی آغاز می‌شود
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: آزمون‌های دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار سورپرس؛ علیرضا نوری؛  امیر حسین بهروز گفت: سایت برگزاری آزمون آزمایشی دروس عمومی دانشجویان دانشگاه پیام نور تا اول دی ماه دایر است و دانشجویان می توانند تا زمان مقرر در هر ساعتی وارد سایت به نشانی  http://sanjesh.pnu.ac.ir شده و با نحوه آزمون آنلاین آشنا شوند.

وی افزود: آزمون آزمایشی دروس عمومی با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه آزمون پایان ترم، اطلاع از تاریخ دروس عمومی که قرار است امتحان دهند و همچنین کاستی های احتمالی برگزار و با توجه به حجم بالای استقبال دانشجویان، امکان مراجعه به سایت آزمون تا اول دی ماه برای تمامی دانشجویان فراهم شد.

بهروز یادآور شد: دانشجویان با ورود به محیط آزمون می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در فایل راهنمای (پیوست) وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: آزمون های دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.