کد خبر : 6070
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
-

آذری: مخالف بازی در ۲۶ و ۲۷ دی هستیم

آذری: مخالف بازی در ۲۶ و ۲۷ دی هستیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: سرپرست سازمان لیگ فوتبال برای تعیین روز دیدار ما با استقلال تهران از بین تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه، نامه‌ای به باشگاه فولاد ارسال کرد که ما هم امروز (یکشنبه) مخالفت خود را اعلام کردیم.

به گزارش سورپرس، سعید آذری گفت، در خصوص این‌که سهیل مهدی، سرپرست سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده است که باشگاه فولاد باید یکی از تاریخ‌های ۲۶ یا ۲۷ دی‌ماه را برای برگزاری بازی با استقلال تهران در اهواز مشخص کند، اظهار کرد: ما اصلا با برگزاری این دیدار در این دو روز مخالف هستیم و چرا نباید مثل بقیه تیم‌ها مسابقه بدهیم؟

وی بیان کرد: آقای سهیل مهدی باید به فکر استقلال تهران هم باشد که باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. وقتی بحث منافع ملی در میان است، باید ملی فکر کنیم. استقلال تهران برای چه باید در اهواز مقابل فولاد بازی کند و سه روز بعد از آن نیز در پلی‌آف لیگ قهرمانان رقابت دهد. اگر با توجه به نزدیکی این دو دیدار، استقلال مقابل فولاد، دو سه مصدوم بدهد و خستگی حاصل از این رقابت باعث شود در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شکست بخورد و حذف شود، آیا آقای مهدی جواب مردم را می‌دهد؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برگزاری بازی تیم‌های فولاد و استقلال تهران در این تاریخ غیرکارشناسی است و برای فوتبال باشگاهی ما در سطح آسیا خوب نیست.

وی افزود: آقای مهدی برای تعیین روز دیدار ما با استقلال تهران از بین تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه، نامه‌ای به باشگاه فولاد ارسال کرد که ما هم امروز (یکشنبه) مخالفت خود را اعلام کردیم. چرا باید حق فولاد ضایع شود؟

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.