کد خبر : 30649
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
-

۷۰ درصد داوطلبان کنکور دکتری کارت گرفتند/ آزمون فردا برگزار می‌شود

۷۰ درصد داوطلبان کنکور دکتری کارت گرفتند/ آزمون فردا برگزار می‌شود
سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گفت: حدود ۷۰ درصد داوطلبان تاکنون کارت ورود به جلسه خود را پرینت گرفته اند.

به گزارش سورپرس؛ فاطمه زرین آمیزی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از ۶ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۸ مرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: داوطلبان می توانند با روش های شماره پرونده و کد پیگیری، شماره پرونده و سریال ثبت نامی، شماره پرونده و شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد ملی کارت خود را دریافت کنند.

زرین آمیزی یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

وی گفت: فرآیند آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ آغاز می شود اما تمامی داوطلبان می توانند از ساعت ۶:۳۰ صبح در محل آزمون حاضر باشند. در حوزه های برگزاری آزمون ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ با ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر در  ۱۴۳ حوزه امتحانی در ۶۰ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. تعداد داوطلبان سال ۹۹ آزمون دکتری ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از تعداد ۱۷۹ هزار داوطلب آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۹ تعداد ۱۲۷ هزار و ۳۳۱ نفر (۷۰ درصد داوطلبان) پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.

زرین آمیزی تاکید کرد: همه داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹  لازم است به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی

داوطلبان لازم است موارد اعلامی به منظور حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده‌ها رعایت کنند.

۱. زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲. برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنید.

۳. از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری کنید.

۴. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنید.

۵. همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

۶. حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷. به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۸. در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری کنید.

۹. برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰. از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری کنید.

۱۱. هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده کنید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲. در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتماً با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنید.

۱۳. در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

۱۴. به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و در جلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۵. لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید می‌شود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

۱۶. پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتماً انجام شود.

۱۷. سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی‌ها، دستگیره درب‌ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری کرده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.