کد خبر : 94455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
-

مناسب‌سازی شهرکرد برای کودکان و معلولین مغفول مانده است

مناسب‌سازی شهرکرد برای کودکان و معلولین مغفول مانده است
رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: تاکنون به موضوع مناسب‌سازی شهر برای کودکان، معلولان و جانبازان توجه کافی نشده از این رو باید حقوق متصور شده برای افراد به ویژه کودکان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سورپرس، محمدرضا بیاتی، رییس شورای شهر شهرکرد در جلسه شهر دوستدار کودک، با بیان اینکه موضوع شهر دوستدار کودک در سال ۱۹۸۰ شروع، در سال ۲۰۰۷ در یونیسف مطرح و در سال ۸۹ برای نخستین بار در ایران در استان فارس آغاز شد، اظهار کرد: در شهر دوستدار کودک باید محیط مناسب برای کودکان پیش‌بینی شود و کودکان در محیط ساختگی توسط مسئولان، راحت و راضی باشند.

وی افزود: باید فضاهای بازی کودکان ساماندهی شود و سایر دستگاه‌ها از این موضوع حمایت کنند تا شهرداری بتواند بهترین محیط را برای کودکان فراهم کرده و نیاز آن‌ها را احصاء و مورد توجه قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: تاکنون به موضوع مناسب‌سازی شهر برای کودکان، معلولان و جانبازان توجه کافی نشده از این رو باید حقوق متصور شده برای افراد به ویژه کودکان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شهر دوستدار کودک باید به تمام نقاط شهر توجه شود و ضمن جلوگیری از تبعیض، علایق کودکان مورد توجه قرار گیرد، گفت: برگزاری جلسات هماهنگی شهر دوستدار کودک مقدمه‌ای برای یک حرکت جدی، مستمر و برنامه‌محور است، اما کودکان نباید قربانی این جلسات شوند و تصمیمات و مصوبات به خوبی اجرا شود.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.