کد خبر : 110468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
-

به مناسبت روز قلم برگزار می شود؛

مسابقه داستان کوتاه با عنوان «دلنوشته‌های من»

مسابقه داستان کوتاه با عنوان «دلنوشته‌های من»
پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به مناسبت چهاردهم تیرماه روز قلم، مسابقه داستان کوتاه دانشجویی با عنوان "دلنوشته های من"را برگزار می کند.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس؛ مسابقه داستان کوتاه دانشجویی با موضوع “دانشگاه و خاطرات دانشجویی” به مناسبت چهاردهم تیرماه روز قلم، برگزار و به سه داستان برگزیده، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است: از کلیه دانشجویان دانشگاه تهران که علاقمند به حوزه ادبیات و داستان نویسی می باشند دعوت می شود آثار خود را حداکثر تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ به ایمیل معاونت اجرایی پردیس ارس به آدرس aras.executive@ut.ac.ir ارسال نمایند. همچنین از همه دانشجویان عزیز تقاضا می شود مشخصات فردی و آدرس و شماره تماس نویسنده در انتهای داستان و یا درمتن ایمیل ذکر شود.داستان هایی که فاقد اطلاعات یاد شده باشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

شایان ذکر است: هر نویسنده می تواند تنها یک داستان ارسال نماید و داستان ارسالی نباید به هیچ مجله یا مسابقه دیگری ارسال شده باشد. همچنین داستان های ارسالی باید دارای عنوان بوده و بیشتر از هزار کلمه و کمتر از چهارهزار کلمه باشد سبک نگارش در این مسابقه آزاد است.

لازم به ذکر است: این برنامه به همت پردیس بین المللی ارس و با همکاری دانشکده ادبیات و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزارمی شود .

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره.۸۸۹۹۰۲۶۴ (داخلی ۲) تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.