کد خبر : 82824
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۳۱
-

لواندوفسکی توقف‌ناپذیر؛ نابودی بارسا در نوکمپ (عکس)

لواندوفسکی توقف‌ناپذیر؛ نابودی بارسا در نوکمپ (عکس)
روبرت لواندوفسکی در یک شب درخشان اروپایی دیگر برابر بارسا دبل کرد و شروعی رویایی را در لیگ قهرمانان ثبت کرد.

به گزارش سورپرس،  ۵۶ دقیقه از بازی بارسا و بایرن در نوکمپ گذشته بود که روبرتو لوانوفسکی توانست بایرن را برای دومین بار در بازی به گل برساند. بایرن نیمه اول را با گل توماس مولر برنده به رختکن رفته بود و ستاره لهستانی با گلی که به ثمر رساند تا حد زیادی خیال بایرن از بابت پیروزی را راحت کرد.

او روی ریباند شوت جمال موسیالا که به تیر عمودی برخورد کرده بود توانست دروازه خالی بارسا را باز کند. این گل شماره ۳۳ او در ۳۳ بازی اخیر در لیگ قهرمانان بود. اودر ۱۸ بازی متوالی برای بایرن در همه رقابت ها نیز توانسته گلزنی کند و این بیست و هشتیمن گلش در ۱۸ بازی متوالی اخیر محسوب می شد.

این پایان کار نبود و لواندوفسکی دقیقه ۸۵ دومین گل خود را نیز به ثمر رساند. این بار شوت گنابری بود که به تیر برخورد کرد و لواندوفسکی در ریباند، ابتدا توپ را به به راحتی کنترل کرد و سپس با خونسردی تمام جرارد پیکه را دریبل زد و در نهایت نیز توپ را وارد دروازه کرد.

لواندوفسکی حالا در ۳۳ بازی لیگ قهرمانان توانسته ۳۴ گل بزند. او و دیگر ستاره های بایرن به بارسا اجازه انتقا‌م‌جویی ندادند و در یک سال توانسته اند ۱۱ گل به بارسا بزنند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.