کد خبر : 117176
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
-

قالیباف: سخنان رهبری مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص کرد

قالیباف: سخنان رهبری مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته رهبری حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

به گزارش سورپرس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به رییس جمعور و همراهان ایشان که به منظور معرفی و دفاع از وزیر پیسنهادی کار در صحن علنی مجلس حضور یافته بیان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم پایان دوره دانشجویان افسری بیاناتی بسیار روشنگرانه در این شرایط حساس و سخنانی بسیار حکیمانه و هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

وی در ادامه اظهار کرد: وظایف همه ما به خصوص خواص جامعه مشخص شد و ایشان مسیر درست را برای همه علاقمندان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی مشخص کردند و تکلیف همه ما مشخص است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمودهای حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

قالیباف: سخنان رهبری مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص کرد

قالیباف همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، پیشاپیش آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به آحاد مسلمین و شیعیان آن حضرت و به عموم عدالت جویان و حقیقت طلبان سراسر جهان تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.