کد خبر : 68966
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

زوج‌های مشهوری که در فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدند

زوج‌های مشهوری که در فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدند
بسیاری از کاربران به امید پیدا کردن عشق زندگی‌شان، به سایت‌های دوست‌یابی روی آورده‌اند.

به گزارش سورپرس؛ به گفته ی محققان، در حال حاضر چیزی در حدود ۴/۲۰ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. از آنجایی که این روزها وقت خود را صرف اسکرول کردن، سرچ کردن و گشت زدن در اینترنت می کنیم، تعاملات غیر مجازی یا در واقع حقیقی مان کمتر شده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران به امید پیدا کردن عشق زندگی شان، به سایت های دوست یابی روی آورده اند. اما آیا واقعاً ممکن است در دنیای مجازی عشقی واقعی پیدا کنیم؟ از قرار معلوم بله. شاید در میان نزدیکان تان کسانی را بشناسید که چنین تجربه ای داشته اند اما اگر این برایتان کافی نیست شاید ماجرای آشنایی این زوج های مشهور قانع تان کند.

در ادامه از زوج های مشهوری خواهیم گفت که موفق شدند عشق زندگی شان را از طریق فضای مجازی پیدا کنند.

۱- پریانکا چوپرا و نیک جوناس
نیک جوناس و پریانکا چوپرا در سال ۲۰۱۸ نه یکی بلکه دو مراسم ازدواج برای خود برگزار کردند که اولی مراسمی به سبک غربی بود و بعدی یک عروسی سنتی هندی. نکته ی جالب توجه این است که رابطه ی عاشقانه ی این زوج که به این عروسی های رویایی ختم شد، از یک پیام آغاز شد که جوناس به دایرکت توییتر چوپرا ارسال کرده بود. جوناس در این پیام نوشته بود: «چند تا دوست مشترک مان می گویند باید همدیگر را ببینیم.» و بقیه ی ماجرا هم البته گفتن ندارد و همه داستان عاشقانه ی این زوج مشهور را می دانیم.

۲- جو جوناس و سوفی ترنر
ماجرای عاشقانه ی جو جوناس، یکی دیگر از برادران جوناس هم از فضای مجازی آغاز شد. او و همسرش، سوفی ترنر، ستاره ی سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر نامزد کردند. اما قبل از آنکه اصلاً با یکدیگر آشنا شوند، دوستان مشترک شان مدت ها سعی کرده بودند آن ها را به هم معرفی کنند، اما هرگز میسر نشده بود. ترنر در مصاحبه ای گفت: «ما در اینستاگرام صفحه ی همدیگر را فالو کرده بودیم و جو یک روز یک دفعه به دایرکتم پیام داد.» جوناس و ترنر سال گذشته صاحب اولین فرزند خود، دختری به نام ویلا شدند.

۳- مندی مور و تیلور گلداسمیت
مندی مور، یکی از ستاره های سریال «این ما هستیم» (This Is Us) هم به لطف اینستاگرام با نامزد خود، تیلور گلداسمیت، نوازنده و خواننده ی اصلی گروه موسیقی Dawes آشنا شد. مور در مصاحبه ای گفت: «از آلبوم Dawes یک عکس گرفتم و در اینستاگرام گذاشتم. تیلور این عکس را در جایی دید و یک یادداشت برایم فرستاد. شروع کردیم به ایمیل زدن به همدیگر و بعدش باهم قرار گذاشتیم و بقیه اش را هم که می دانید.»

۴- سارا هایلند و ولز آدامز
از ماجرای عاشقانه ی سارا هایلند و ولز آدامز می شود یک فیلم کمدی رمانتیک ساخت. آدامز در فصل دوازدهم برنامه تلویزیونی پرطرفدار «مجردها» (The Bachelorette) شرکت کرده بود. هایلند که این برنامه تلویزیونی را تماشا می کرد با خود فکر کرد آدامز پسر بسیار بامزه ای است، به همین خاطر توییتی درباره اش نوشت. هایلند در مصاحبه ای گفت: «و اینگونه شد که ماجرای عاشقانه ی ما شروع شد.» آدامز وقتی توییت هایلند را دید، به دایرکت او پیام داد و همین پیام سرآغاز ساعت ها گفتگوی مجازی شد که در نهایت به ایجاد رابطه عاشقانه ای میان آن ها انجامید.

۵- دیلن اسپراوس و باربارا پالوین
قبل از آنکه دیلن اسپراوس برای اولین بار به باربارا پالوین پیام دهد، این پالوین بود که صفحه ی اینستاگرام اسپراوس را فالو کرد. اسپراوس در مصاحبه ای گفت: «فکر کردم من هم باید در مقابل کاری کنم. به همین خاطر به دایرکتش پیام دادم.» با این حال، پالوین چندان آمادگی پاسخ به اسپراوس را نداشت. او در مصاحبه ای گفت: «می دانستم که آن زمان دید درستی ندارم و شاید در عمق وجودم می دانستم که ممکن است اتفاق بیشتری بیافتد.» و اینگونه شد که تا ۶ ماه بعد اتفاقی میان پالوین و اسپراوس رخ نداد.
قبل از آنکه اسپراوس برای بازی در یک پروژه ی ۶ ماهه به چین برود، مدیر برنامه هایش از او بپرسید که آیا کاری هست که بخواهد قبل از رفتن انجام دهد. اسپراوس در مصاحبه ی خود گفت: «و برای اولین در آن ۶ ماه، یک دفعه یاد باربارا افتادم و با خودم فکر کردم کاش فرصت داشتم با این دختر یک قرار می گذاشتم.» ۱۰ دقیقه بعد پالوین به اسپراوس پیام داد.

۶- دوآ لیپا و انوار حدید
دوآ لیپا، خواننده و مدل مشهور در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه ای گفت قبل از آنکه او و انوار حدید (برادر جیجی و بلا حدید، سوپرمدل های مشهور) با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شوند، او خودش به دایرکت اینستاگرام حدید پیام داده بود. و گرچه لیپا و حدید پیش از آن با هم ملاقات کرده بودند اما پیامی که او آن روز در اینستاگرام برای حدید فرستاد باعث شد رابطه ی آن ها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.