کد خبر : 112756
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۳
-

رئیس فدراسیون والیبال لهستان: شانس حضور لئون در تیم ملی کم است

رئیس فدراسیون والیبال لهستان: شانس حضور لئون در تیم ملی کم است
رئیس فدراسیون والیبال لهستان شانس حضور ستاره کوبایی در ترکیب تیم ملی این کشور را کم دانست.

به گزارش سورپرس، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود اما هنوز مشخص نیست که آیا ویلفردو لئون بازیکن سابق تیم ملی والیبال کوبا و ملی‌پوش فعلی لهستان برای این مسابقات در تیم لهستان حضور خواهد داشت یا خیر.  لئون در اوایل ژوئن عمل جراحی زانو انجام داد و تقریباً دو ماه از آن زمان می گذرد.

لئون پیش از این در مصاحبه با اسپورت لهستان گفت: پس از آسیب، شما فرم خود را از دست می دهید اما از پیشرفت درمانم بسیار راضی هستم. همچنین او ابراز امیدواری کرد که به تیم ملی لهستان ملحق خواهد شد.

سباستین سویدرسکی، رییس فدراسیون والیبال لهستان در خصوص ستاره والیبال این کشور اعلام کرد: شانس بازی ویلفردو لئون در رقابت‌های قهرمانی جهان کم است.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان بازی این بازیکن را به شرط پیشرفت در روند سلامتی‌اش دانست و ادامه داد: خیلی دوست دارم لئون در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند اما شانس آن خیلی کم است. او برنامه توانبخشی خود را جلو می برد و در صورت بهبودی، هر زمان که بخواهد می تواند به تیم ملحق شود. باید بگویم که مربی گربیچ با لئون صحبت کرده اما اکنون همه چیز به نحوه درمان بستگی دارد.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان: شانس حضور لئون در تیم ملی کم است

به گزارش ایسنا، ستاره کوبایی والیبال لهستان چندین ماه با درد شدید زانوی چپ خود دست و پنجه نرم می کرد تا بالاخره تصمیم گرفت در ماه ژوئن جراحی کند. این جراحی از دید پزشکان موفقیت آمیز بود اما توانبخشی او هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.