کد خبر : 66916
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
-

دیگر نوبت سردار است

دیگر نوبت سردار است
حواس‌تان هست آزمون هفت سال زودتر از طارمی راهی اروپا شده؟

به گزارش سورپرس، روزنامه همشهری نوشت: «بدون اغراق کاری که مهدی طارمی ظرف یک سال‌ونیم حضورش در فوتبال اروپا انجام داد، طی ۹سال بازی سردار آزمون در قاره سبز انجام نشده بود. نه این که سردار کاری نکرده باشد! یادمان هست که او به بایرن‌ مونیخ گل زد و گل خوبی هم بود. همین حالا آزمون در لیگ روسیه آقای گل است اما اینها در مقابل استعدادی که او دارد «دستاورد» حساب نمی‌شود. آزمون پتانسیل بالایی داشت و خیلی هم زود راهی لیگ روسیه شد اما به شکل عجیبی در حال در جا زدن است.

چیزی که از او انتظار داریم خاطره ساختن است؛ خلق قاب‌هایی که سال‌ها بعد هم یادآوری‌شان آدم را سر شعف بیاورد. گل مهدوی‌کیا به یوونتوس، گل علی دایی به میلان و همین قیچی برگردان محشر طارمی به چلسی از این دسته هستند. آزمون نیاز دارد برای این که بیشتر دیده شود، به یک لیگ بزرگ‌تر برود.

تازه الان خود طارمی هم در ۵لیگ برتر اروپا عضویت ندارد اما جایی که هست مورد توجه قرار می‌گیرد. حالا کاری به ۲ هزار پیشنهاد کاغذی آزمون از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا نداریم؛ حداقل اگر او در سطح تیمی مثل پورتو باشد، اتفاقات جذاب‌تری رخ خواهد داد. این تابستان دیگر نوبت آزمون است و او بالاخره باید طلسم را بشکند.»

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.