کد خبر : 94802
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
-

درخشان: پرسپولیس حتما مهاجم و هافبک جذب کند

درخشان: پرسپولیس حتما مهاجم و هافبک جذب کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فشردگی زیاد خط دفاع فجر باعث شد فرصت‌های زیادی برای پرسپولیس ایجاد نشود.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، حمید درخشان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در رابطه با عملکرد پرسپولیسی‌ها اظهار کرد: بازی در نیمه اول خوب نبود و فجری‌ها بسته بازی می‌کردند. پرسپولیس به دنبال روزنه می‌گشت اما فشردگی زیاد خط دفاع آن ها باعث شد فرصتی برای پرسپولیس ایجاد نشود اما در نیمه دوم سرعت بازی بیشتر شد و پرسپولیسی‌ها توانستند هجوم بیشتری سمت دروازه فجر ببرند. همین فشار باعث شد که موقعیت ایجاد شود و در نهایت تمرکز خط دفاع آن‌ها به هم ریخت و منجر به گل پرسپولیس شد.

او ادامه داد: حرکت رو به جلوی کامیابی‌نیا باعث از بین رفتن تمرکز خط دفاع فجر شد. بعد از گل اول، رفته رفته پرسپولیس سعی کرد گل را نگه دارد و این بد بود چون خطاهای زیادی انجام دادند و ممکن بود یکی از این خطاها منجر به گل تساوی شود. محتاط بازی کردن پرسپولیس کار را سخت کرد اما مهم، کسب سه امتیاز بود که این کار انجام شد و فاصله با استقلال حفظ شد. ان‌شاءالله پرسپولیس در نیم فصل دوم بتواند شرایط بهتری داشته باشد.

درخشان در رابطه با از دست دادن امتیازات پرسپولیس مقابل تیم‌های پایین جدولی گفت: این فوتبال است و همیشه تیم‌های پایین جدولی می‌آیند تا دفاع کنند. تیم‌های پایین جدولی انگیزه بیشتری دارند و جان فشانی بیشتری می‌کنند در نتیجه کار برای تیم‌های بالای جدول سخت می‌شود. به همین خاطر پیش می‌آید که شرایط پایاپای وجود نداشته باشد و بازی گره بخورد. این گره خوردن باعث می‌شود نتیجه خوبی به دست نیاید. بسته بازی کردن و فشرده بازی کردن آن‌ها کار را سخت می‌کند.

او درباره جذب بازیکن توسط پرسپولیسی‌ها در نیم فصل بیان کرد: در مرحله اول به نظر من در خط حمله بازیکن جذب شود و در ادامه باید در خط هافبک هم تیم را تقویت کنند.

درخشان: پرسپولیس حتما مهاجم و هافبک جذب کند

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط نیم فصل دوم گفت: همه تیم‌ها کار سختی دارند چون تیم‌ها شناخت بیشتری از هم دارند و امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم بسیار سخت است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.