کد خبر : 147102
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
-

جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای «ریحانه» در دارالمومنین طهران

جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای «ریحانه» در دارالمومنین طهران
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 به مناسبت دهه ی مبارک کرامت جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای ریحانه را طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه سالجاری در فرهنگسرای اخلاق برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، همزمان با دهه کرامت جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای «ریحانه» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی در دو بخش پویش و مسابقه بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

بر اساس این خبر، در این جشنواره که در دو بخش پویش «حجاب من» برای دختران زیر ۱۲ سال در قالب نقاشی و مسابقه «مثل فاطمه‌ معصومه‌(س)» در ۲ سطح، دختران ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا، در موضوعات روایت موفقیت و رشد دختران ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، نقش‌آفرینی علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی بانوان بر مبنای الگوی سوم زن مسلمان، جایگاه دختران در تمدن نوین اسلامی، دستاوردهای جمهوری اسلامی برای بانوان، الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، عفاف و حجاب و فرزندآوری برگزار خواهد شد.

قالب‌های هنری جشنواره برای مسابقه شامل پوستر، تصویرسازی، داستان کوتاه، گرافیک متحرک، نقاشی رنگ روغن، پادکست، شعر، هنرهای بومی و صنایع دستی، انیمیشن، کلیپ و نمایشنامه است.

لازم به ذکر است جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای ریحانه در روزهای پنجشنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار واقع است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.