کد خبر : 85974
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
-

تهران قهرمان کبدی بانوان کشور شد

تهران قهرمان کبدی بانوان کشور شد
تهران با برتری برابر قزوین، قهرمان مسابقات کبدی بانوان کشور شد و شکست در دور نهایی برابر این تیم را جبران کرد.

به گزارش سورپرس، پرونده مسابقات کبدی بانوان قهرمانی کشور امروز در تهران بسته شد و دختران کبدی کار تهران توانستند با شکست قزوین، قهرمان شوند. در دیدار پایانی این مسابقات امروز تیم کبدی تهران ۳۲ بر ۲۹ قزوین را شکست داد و قهرمانی را از آن خود کرد. این تیم با غلبه ۲۳ بر۱۹ برابر سیستان و بلوچستان به فینال راه یافته بود.

دختران قزوینی، اما که در نیمه نهایی ۳۸ بر ۳۵ گلستان را شکست داده و فینالیست شده بودند امروز در حالی فینال را واگذار کردند که پیش از این یک بار تهران را شکست داده بودند.

تهران در مرحله نهایی این پیکار‌ها با کرمانشاه، قزوین و مرکزی همگروه بود و با شکست ۲۹ بر ۴۳ برابر قزوین در دیدار سوم مرحله نهایی به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی رفت، اما در نهایت قهرمان شد.

در دیگر گروه مرحله نهایی تیم‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و کرمان حضور داشتند، اما از این گروهی، تیمی شانس حضور در فینال را به دست نیاورد.

۸ تیم حاضر در این مرحله با عبور از مراحل گروهی که با شرکت سایر استان‌ها برگزار شده بود به این دور رسیده بودند. با انتخاب شایلا جین به سمت مربیگری تیم ملی کبدی بانوان و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، پیش بینی می‌شود اردوی تیم ملی کبدی بانوان به زودی آغاز شود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.