کد خبر : 105414
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
-

برگزاری پویش «ماه مهربانی» ویژه دختران منطقه ۱۵

برگزاری پویش «ماه مهربانی» ویژه دختران منطقه ۱۵
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از برگزاری پویش «ماه مهربانی» ویژه دختران منطقه ۱۵ همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد حسن رجبی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: پویش ماه مهربانی ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال در طول ایام ماه رمضان با رویکرد افزایش همدلی و محبت در بین دختران وخانواده هایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عاملی برای ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده در حال اجراست.

به گفته او؛ مخاطب بخش اول این پویش دختران روزه اولی هستند که چهار چالش، مسابقه و سرگرمی با عناوین «تقویم ماهِ مهربان»، «بازی و سرگرمی در خانه»، «سفره افطار با میزبانی من و مادرم» و «نیایشگاه کوچک من» برای آنان طراحی شده است.

رجبی در ادامه گفت: همچنین در بخش دوم پویش طی فراخوانی از دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ ساله به‌عنوان جامعه هدف دعوت خواهد شد تا در سه چالش «روایت ماه مهربانی»، «ماه مهربانی در محله ما» و «آیات بهاری» شرکت کنند.

 

او افزود: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند عکس و یک فیلم ۳ دقیقه ای و یادداشت های کوتاه خود را از طریق آدرس اینستاگرامی @banovan.shahrdari15 و یا با شماره واتساپ ۰۹۳۹۲۱۰۰۸۴۴ به اداره بانوان منطقه ارسال کنند و از جوایز این پویش بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.